Probleem Philips 107s

Pagina: 1
Acties:

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Ik heb hier een Philips 107S en een nogal iritant probleem.
Wanneer ik op mijn bureaublad ben zijn mijn settings goed, maar wanneer ik een window open (maakt niet uit hoe groot), dan word mijn beeld ineens wat groter gezet. Gooi ik de window weer weg, is het beeld weer normaal. Maar in de instellingen zelf in het osd menu verandert niks. |:(
Mijn monitor heeft dit op elke resolutie, behalve 1280*1024, maar dan loopt ie op 60hz dus is sowieso kl (8> te.
Kword er zo langzamerhand gek van, en ik heb een blauwe vinger van die knoppies indrukken. :(

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Ik denk dat ie gewoon kapot is, normaal gesproken doet ie dat niet. Dus er is iets met de hertzen, ik neem aan dat ie op lagere resoluties hoger staat...dusse, terug naar de winkel of philips bellen ;)

Some things can not happen until they happen...

• BoNeZ99
*zuch* dan maar de bon gaan opzoeken. Kheb um al een tijdje maar er zit als het goed is 3 jaar garantie op door philips. Bij de winkel kan ik allang niet meer terug, want daar heb je maar 1 jaar. Philips bellen dan maar.

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

Volgens mij is hij niet kapot, maar hoort dit. Ik ken iemand die dit beeldscherm ook heeft, en ik d8 dat het scherm de resolutie automatisch aanpast. Kan je het niet uitzetten in de settings van je beeldscherm?

• BoNeZ99
Nee, jammergenoeg niet. Misschien maar ff terug naar fabrieksinstellingen.

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:21
Je moet even naar je serienummer kijken.

dat is iets van TY009915blahblah

99 is het productiejaar en 15 de productieweek in dit geval. Dan kan je zelf uitrekenen of je nog garantie hebt. Als je je bon kwijt bent, boeit niet als je maar gewoon 3 jaar onder deze productiedatum zit. Verder, wat je beschrijft is typisch het verhaal van een slechte voeding. Goedkope ransmonitoren hebben dit probleem altijd standaard :)

• BoNeZ99
Helpt ook niet, dan maar de laatste oplossing; een nieuwe kopen, en deze aan mun pa doorverkopen, zodat die lekker alles met philips kan regelen :P

• BoNeZ99
goed idee, ff kieke

... uit 99, week 5 dan als het goed is.

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:21
Gewoon bellen en binnen 48 heb je een andere. Die bon is niet zo belangrijk in dit geval. Als je m kan vinden, kopietje erbij, verder geen kabels en boekjes, alles wat loskan, loslaten, alleen monitor en monitorvoet. Coerier neemt andere mee en ruilt direct om als het goed is.

• BoNeZ99
Ervaring? *D
Pagina: 1