Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Ik heb een probleem met Adobe Premiere Pro 2023.
Het bewerken etc.. gaat gewoon goed en het werkt vele malen sneller dan de 2020 versie.

Alleen heb ik problemen met het exporteren van video's.
Dat werkt wel maar aan het eind krijg ik een foutmelding waardoor de export uiteindelijk niet gelukt is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-oFmuXXjJpTAnXCA3BbFBmsVw-w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dkiziPQ2hP4xZhUav5U7aGJt.png?f=fotoalbum_large

Ik heb het ook al op de community van Adobe gevraagd een week geleden maar daar krijg ik geen reactie op.
Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik het probleem eventueel kan oplossen?

Nogmaals; het exporteren gaat goed maar aan het einde krijg ik dus deze melding waardoor ik uiteindelijk nog geen export video heb.

Downgraden van het project naar 2020 is ook niet echt een succes! ook wel raar dat je het niet kan openen in oudere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat staat er in het rapport? Krijg je ook vermeldingen in je eventvwr in het applicatie tab (mits je Windows gebruikt)?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Outerspace schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:03:
Wat staat er in het rapport? Krijg je ook vermeldingen in je eventvwr in het applicatie tab (mits je Windows gebruikt)?
Die heb ik helaas niet, maar ik zal het bestand nogmaals exporteren en dan deze delen.
Ik heb wel een experiment gedaan en een klein gedeelte van de video ge-exporteert dan krijg ik niet het foutrapport.
Het zou dus best kunnen dat het met een ''deel'' van de video te maken heeft. maarja zie dat maar te vinden in een 20 min video haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Een update, gisteren weer de export laten draaien volledig maar ik kreeg nu geen foutmelding maar de video is vervolgens nergens te vinden op me bureaublad waar ik hem wel had opgeslagen. heel vreemd! 9 uur voor niets geëxporteerd.

En nu dus ook geen foutrapport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:06
Hoe groot wordt het bestand? Loop je tegen limieten aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfos
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je 3rd party plugins geinstalleerd/gebruikt in je project? Geeft media Encoder hetzelfde probleem, als je dat hebt geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzerman86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-04 10:20
Hoezo duurt 20 minuten video 9 uur om te encoden?
Ik zou alle lagen uitzetten behalve een en opnieuw encoden. Werkt dat goed, zet dan laag 2 aan enz.
Dan weet je direct in welke footage je fout zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:06
Beste @Mikee007 , zou je de standaard vragen uit het template eens in kunnen vullen:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Er zijn nu al diverse zaken genoemd maar ik krijg niet helemaal helder wat nu je configuratie is en wellicht zit hier ook een clue in. Laten we voorkomen dat we zaken gaan roepen die je wellicht zelf al hebt uitgesloten of welke niet relevant zijn. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwennie
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08-09 13:57
Welke versie van CC23 heb je en in welke versie van CC20 had je deze issue niet (23.X.X, inclusief buildnummer)?

Kun je een screenshot posten van je sequence settings, export settings en codec/andere info van je footage?

Heb je al geprobeerd te exporteren via Media Encoder? Staat CUDA rendering aan (Nvidia videokaart)? Zonder meer info over je situatie is het puur giswerk.
Pagina: 1