Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluffy86
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-09-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vervangend moederbord

Wat is je budget?
circa 200-250

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb/had een Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 rev 1.0 moederbord, echter deze heeft na 2,5 jaar de geest gegeven. Nu zoek ik meteen een kleine upgrade, als ik dan toch aan het sleutelen ben. AMD Ryzen 5 3600, Gigabyte Geforce RTX 3060TI, 32Gb corsair vengeance pro geheugen

Ik heb een beetje moeite met het selecteren van een vervanger, de keuze is nogal groot.
Alvast bedankt voor jullie suggesties.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:19
Ik heb een beetje moeite met het selecteren van een vervanger, de keuze is nogal groot.
Alvast bedankt voor jullie suggesties.
Welke suggesties?

Moeten we nu een lijstje leveren van de Pricewatch AM4-borden?

We weten niet waar jij naar op zoekt bent, we weten niet eens welk formaat moederbord je wilt. Ja, je hebt nu ATX, maar we weten niet 100% of je dat ook zoekt. Voor hetzelfde geld wil je binnenkort over naar een kleiner systeem.

Dus blijven er nog 80 X570 en B550-borden over.

Geef eens een voorbeeld van een bord dat je zelf hebt gevonden en geef aan wat je er op wilt.
Anders is het nogal een speld in een hooiberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:45
Misschien een beetje een voor de hand liggende vraag: Zit er nog garantie op? Dat is vaak wel de goedkoopste oplossing. (En als je toch nog wil upgraden kan je het vervangende moederbord altijd nog verkopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluffy86
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-09-2023
skimine schreef op zondag 14 mei 2023 @ 11:49:
Misschien een beetje een voor de hand liggende vraag: Zit er nog garantie op? Dat is vaak wel de goedkoopste oplossing. (En als je toch nog wil upgraden kan je het vervangende moederbord altijd nog verkopen)
Ja het moederbord gaat voor garantie terug naar de winkel, maar ik dacht eraan om even te kijken voor een kwalitatief beter moederbord. Wellicht niet 1 die vrij snel defect raakt. Vroeg mij af of mensen goede ervaring hadden met vergelijkbare moederborden, niet iedereen schrijft reviews.