Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een game systeem waarmee ik Rfactor 2 in VR ga spelen met een HP Reverb G2 v2. Eye-candy vind ik niet heel belangrijk, ik ben op zoek naar een scherpe weergave met een vloeiende ervaring.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2500-3000 euro, incl. de HP reverb
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles maar ik lees overal dat de combinatie AMD 7900XT met VR geen goeie is omdat de drivers niet goed genoeg zijn en dat mensen daardoor stuttering ervaren. Als iemand hier wel goede ervaringen mee heeft hoor ik het graag
Vooralsnog gaat mijn voorkeur dus uit naar de 4070ti
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope
Ga je overklokken?
Misschien een lichte overklok, maar ik wil vooral een stabiel systeem dat ook blijft draaien als ik een race van 90min ga rijden (hoge temps.).
Wat verwacht je van ons?
Tips hoe het beter of anders kan zijn altijd welkom. Is de voeding voldoende? Genoeg aansluitingen? Genoeg koeling? Daar heb ik geen verstand van bij de nieuwe apparatuur.
Ik ben op zoek naar een game systeem waarmee ik Rfactor 2 in VR ga spelen met een HP Reverb G2 v2. Eye-candy vind ik niet heel belangrijk, ik ben op zoek naar een scherpe weergave met een vloeiende ervaring.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2500-3000 euro, incl. de HP reverb
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles maar ik lees overal dat de combinatie AMD 7900XT met VR geen goeie is omdat de drivers niet goed genoeg zijn en dat mensen daardoor stuttering ervaren. Als iemand hier wel goede ervaringen mee heeft hoor ik het graag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope
Ga je overklokken?
Misschien een lichte overklok, maar ik wil vooral een stabiel systeem dat ook blijft draaien als ik een race van 90min ga rijden (hoge temps.).
Wat verwacht je van ons?
Tips hoe het beter of anders kan zijn altijd welkom. Is de voeding voldoende? Genoeg aansluitingen? Genoeg koeling? Daar heb ik geen verstand van bij de nieuwe apparatuur.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-13600K Boxed | € 334,20 | € 334,20 |
| 1 | Moederborden | ASRock Z790 PG SONIC | € 254,87 | € 254,87 |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 4070 Ti X3 | € 899,- | € 899,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 91,90 | € 91,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 147,93 | € 147,93 |
| 1 | Solid state drives | Kingston KC3000 2TB | € 138,18 | € 138,18 |
| 1 | VR-brillen | HP Reverb G2 - met controllers | € 649,- | € 649,- |
| Totaal | € 2.699,60 | |||