Telefoon"bombing" als opvolger van de mailbom?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 20:43
Heel vroeger, toen ik 15 was ofzo, had ik een programma op mijn pc dat geautomatiseerd steeds mailtjes stuurde en voor een "mailbom" zorgde.

Nu heb ik sinds vannacht dat ik om de minuut gebeld wordt door een anoniem nummer. Heb een keer opgenomen en geluisterd wat er gezegd werd: "we are very sorry but there was a problem with your call. Please try again later". En wordt de verbinding verbroken.

Is er zoiets als een telefoon "bom" waarbij iemand je dus continu lastig valt met een oproep?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RBE2UCbKbI6LY9DlJPaf8NzLzh4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RAVLZYEZ2zjWhuKd0grrxXdO.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Of een telefoon centrale die op tilt slaat. Maar beste is om je provider te bellen die kan dit voor je blokkeren en ook het nummer achterhalen wat jou belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Misschien een variant van de ‘terugbellen naar duur internationaal nummer’ ?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

YakuzA schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:23:
Misschien een variant van de ‘terugbellen naar duur internationaal nummer’ ?
Ja, vooral als het nummer niet bekend is om terug te bellen ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 10:49:
Of een telefoon centrale die op tilt slaat. Maar beste is om je provider te bellen die kan dit voor je blokkeren en ook het nummer achterhalen wat jou belt.
Thanks. Alvast een bericht gestuurd naar simyo via verschillende kanalen. Hoop dat het snel stopt (al heb ik nu mijn telefoon op 'hou anonieme bellers stil' ingesteld dus ik zie er verder niks meer van.

Maar ook anonieme oproepen van anderen krijg ik nu niet en ik ben geïnformeerd dat ik juist dinsdag zo'n oproep kan verwachten van een instantie die bewust anoniem belt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeRooney
Het niveau van de simyo whatsapp klantenservice...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PNT0gR9oqejj5KbPKzBAYA0SfYo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/69FVm2nRPiw13CJHlBMhVNM2.jpg?f=fotoalbum_large

🤔🧐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
Ze hebben echt geen zin om moeite te doen voor de klant.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vjgwSSxx8PfqCRJrjXWrONPHejc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NnsbsAZHFOFSnKOyUm0dmc3J.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:38
Aangifte doen en met die aangifte de provider wijzen op hun onderzoeksplicht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Aangifte doen van iemand heeft mij één nacht een heel aantal keren gebeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Is dat niet gewoon een chat bot? Zou ze morgen even bellen, kijken of je het dan beter uitgelegd krijgt. Of op hun forum zetten met dat screenshot erbij van hun "advies"
Pagina: 1