De AEG F66600VI1P / 911434303 heeft een lekkage in de opvangbak die error i30 veroorzaakt. De floating sensor schiet in de beveiliging, omdat er dus water in zit.
Nu zie ik 2 slangetjes die gewoon boven de bak hangen.
Nu weet ik niet waar die slangetjes voor zijn
Ik weet ook niet of het oorspronkelijk 1 slang was.
Er ik water uit de slang van de linkerkant die nu in een bakje hangt om te testen.
Ik heb geprobeerd diagrammen te vinden om te weten wat die slangetjes doen en of het eigenlijk 1 slang was die doorbroken is.
Ik heb omcirkeld waar de slang van de rechterkant uitkomt en hangt daar een beetje los ingeklikt.
De linker weet ik niet zeker waar die dus oorspronkelijk was.
Daar sijpelt water uit en dat liep in de opvangbak.
Bovenste foto is rechtsonder. Dan foto ingezoomd waar die slang uit komt. Laatste foto is van de linkerkant.
:strip_exif()/f/image/kGtZ18gShzwxGHmDXXRCGbU5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qCHWcyJdoEQwlAjqQKtSCS7b.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dz1T5UBrBzfOhW6coZGXLYrj.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand die kennis heeft van deze apparaten en weet wat ze zijn? (Ik probeer even te voorkomen om veel gokkende antwoorden te krijgen, want gokken lukt mij ook (overloop oid? Is er dan een verstopping elders en waar dan?)
Of heeft iemand de tekeningen van dan deze onderdelen van vergelijkbare vaatwassers zodat ik kan zien waar ze heen gaan?
Nu zie ik 2 slangetjes die gewoon boven de bak hangen.
Nu weet ik niet waar die slangetjes voor zijn
Ik weet ook niet of het oorspronkelijk 1 slang was.
Er ik water uit de slang van de linkerkant die nu in een bakje hangt om te testen.
Ik heb geprobeerd diagrammen te vinden om te weten wat die slangetjes doen en of het eigenlijk 1 slang was die doorbroken is.
Ik heb omcirkeld waar de slang van de rechterkant uitkomt en hangt daar een beetje los ingeklikt.
De linker weet ik niet zeker waar die dus oorspronkelijk was.
Daar sijpelt water uit en dat liep in de opvangbak.
Bovenste foto is rechtsonder. Dan foto ingezoomd waar die slang uit komt. Laatste foto is van de linkerkant.
:strip_exif()/f/image/kGtZ18gShzwxGHmDXXRCGbU5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qCHWcyJdoEQwlAjqQKtSCS7b.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dz1T5UBrBzfOhW6coZGXLYrj.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand die kennis heeft van deze apparaten en weet wat ze zijn? (Ik probeer even te voorkomen om veel gokkende antwoorden te krijgen, want gokken lukt mij ook (overloop oid? Is er dan een verstopping elders en waar dan?)
Of heeft iemand de tekeningen van dan deze onderdelen van vergelijkbare vaatwassers zodat ik kan zien waar ze heen gaan?