Toon posts:

Google pixel 7a in België

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• I3art
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 16-05 07:57
Ik zou graag de nieuwe Google pixel 7a bestellen. Deze wordt door Google echter niet naar België verzonden...

Ik heb reeds gevonden dat ik dit via grenspostadres.nl zou kunnen regelen. Heeft hier iemand ervaring mee?

Welke alternatieven zijn er beschikbaar. Alle ideeën zijn meer dan welkom!

Beste antwoord (via I3art op 15-05-2023 10:19)

• breaker.evert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:40
XWB schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:58:
[...]

Via deze Nederlandse winkel krijg je de Buds er ook bij: https://www.belsimpel.nl/google-pixel-7a/128gb-zwart

Zo te zien verzenden ze ook naar België.
Je krijg de Buds er niet gelijk bij.

Daarna moet je nog een formulier invullen en daar staat dat je alleen aan de actie kan meedoen als je vaste woon- en verblijfplaats in Nederland hebt.

Google Nederland levert de Buds wel gelijk mee.

Alle reacties

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:47
Waarom perse via google bestellen? Na een snelle search waren er 2 winkels in België die hem ook voor 507/508 verkopen

Loki Gaming Mmo pvp channel

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:23
Let wel, er is geen 5G beschikbaar voor de Pixels met Belgische SIM-kaarten. FNAC verkoopt vaak wel Pixels in België.
Je kunt qua ondersteuning beter naar de A-series of S-series van Samsung kijken.

[Voor 46% gewijzigd door KrazyJay op 13-05-2023 22:17]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• I3art
loki504 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 22:15:
Waarom perse via google bestellen? Na een snelle search waren er 2 winkels in België die hem ook voor 507/508 verkopen
Als ik via Google bestel krijg ik er de pixel buds A ook bij...

• I3art
KrazyJay schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 22:15:
Let wel, er is geen 5G beschikbaar voor de Pixels met Belgische SIM-kaarten. FNAC verkoopt vaak wel Pixels in België.
Je kunt qua ondersteuning beter naar de A-series of S-series van Samsung kijken.
Waarom zou 5G niet werken in België?

De smartphones van Samsung heb ik inderdaad bekeken, maar had graag de pixel gehad, zonder al die bloatware en met Android zonder schil eromheen...

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:23
I3art schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 23:09:
[...]

Waarom zou 5G niet werken in België?

De smartphones van Samsung heb ik inderdaad bekeken, maar had graag de pixel gehad, zonder al die bloatware en met Android zonder schil eromheen...
Omdat Google 5G niet softwarematig aangezet heeft voor Belgische SIMkaarten. Ze volgen niet de standaarden/databases van de GSMA maar doen hun eigen ding, zo ongeveer.

Samsung heeft niet zo veel bloat als de Chinezen, en elke GUI is een schil. Of dat die van Google is of Samsung, dat maakt niet uit qua performantie, het ziet er gewoon anders uit.

[Voor 16% gewijzigd door KrazyJay op 13-05-2023 23:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• breaker.evert
Officieel komt de Pixel niet in België uit.

Ik heb wel gezien op Amazon.de
En de Duitse mediamarkt.

Helaas heb ik nog niet veel Nederlanderse webshop gezien die de Pixel 7a verkopen. Behalve bij Belsimpel.

Heb zo idee dat Google dit niet wilt wegens de Google Pixel Buds.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
I3art schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 23:06:
[...]

Als ik via Google bestel krijg ik er de pixel buds A ook bij...
Via deze Nederlandse winkel krijg je de Buds er ook bij: https://www.belsimpel.nl/google-pixel-7a/128gb-zwart

[Voor 7% gewijzigd door XWB op 14-05-2023 20:59]

World War One

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• breaker.evert
XWB schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:58:
[...]

Je krijg de Buds er niet gelijk bij.

Daarna moet je nog een formulier invullen en daar staat dat je alleen aan de actie kan meedoen als je vaste woon- en verblijfplaats in Nederland hebt.

Google Nederland levert de Buds wel gelijk mee.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee