Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
En ben het er zelf volledig mee eens, topic -starter had makkelijk zel even kunnen 'zoeken'.Op zondag 02 september 2001 14:46 schreef JvS het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat dat ongeveer het verstandigste advies was? Je moet ZELF gaan luisteren wat je mooi vind. Dat kunnen zij niet weten!
Ga maar eens even zoeken naar topics over speakers. Dit is al zooooooooo vaak voorbij gekomen.
[search=speakers luidsprekers]
Bijvoorbeeld:
[topic=198916/1/100]
Ach, Ik zal 'm eens open zetten. Het kwam ook door het antwoord van de topicstarter op het enige echte goede afdvies...
We zullen eens zien wat ermee gebeurt...
Ik ben bang dat het zwaar nutteloos wordt, maar ik geef 't een kans...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ik kan daar echt geen nuttige topics tussen vinden, die topics gaan alleen maar over bepaalde speakers die iemand gekocht heeft, of over duurdere speakers of de topics zijn al meer dan een jaar oud. Ik gebruik altijd eerst de search voordat ik post of iemand aanraad om te posten.
dank je wel, en hopelijk heeft nickhoge er wat aan idd...Op zondag 02 september 2001 14:59 schreef JvS het volgende:
Ach, Ik zal 'm eens open zetten. Het kwam ook door het antwoord van de topicstarter op het enige echte goede afdvies...
ik wilde alleen reacties van mensen die gewoon een goede suggestie hebben voor een bepaald merk/type boxen en die er dus wat goeds over te vertellen hebben. Sorry voor die reactie, maar als je voor zoiets zoekt heb je nix aan: "kijk in de winkel"
Grtz Dj Nick H.
Grtz Dj Nick H.
Drie maal raden waar dit topic op uit gaat lopenOp zondag 02 september 2001 15:00 schreef dreeke het volgende:
ik kan daar echt geen nuttige topics tussen vinden, die topics gaan alleen maar over bepaalde speakers die iemand gekocht heeft, of over duurdere speakers of de topics zijn al meer dan een jaar oud. Ik gebruik altijd eerst de search voordat ik post of iemand aanraad om te posten.
en dit mag dan weer wel:
[topic=218656/1/25]
ik vraag niet om een slotje hoor maar het is een voorbeeld.
[topic=218656/1/25]
Ten eerste gaat het daar om monitorspeakers (zo'n topic heb ik niet vaak gezien).Op zondag 02 september 2001 15:42 schreef dreeke het volgende:
en dit mag dan weer wel:
[topic=218656/1/25]
ten tweede had ik 'm nog niet gelezen.
ten derde is dat andere topic ook alweer open en sloot ik 'm mede omdat ik behoorlijk geirriteerd werd door het antwoord van de topicstarter op de 1e (goede!) reply.
Precies, mark_dabomb ofzo had toen een gigantisch topic over speakers in die klasse. Die is met de search makkelijk te vinden en staat echt van alles in!
En aldus, gaat het topic alsnog dicht.
Pagina: 1