Situatie:
Er zijn 2 fysieke locaties waar dezelfde producten liggen:
- Locatie A waar max 1 pallet staat
- Locatie B waar de bulk staat op meerdere pallets en dus ook meerdere locaties in het ERP systeem.
Zodra locatie A voor een bepaald artikel nog maar weinig voorraad heeft moet locatie B weer nieuwe voorraad sturen naar locatie A.
Om kosten te besparen qua verzending zou ik graag de 2 voorraden in excel tegenover elkaar willen zetten om te kunnen zien of er nog meer artikelen zijn die het punt naderen van aanvullen.
Locatie A heeft in excel 1 waarde van elk artikel.
Locatie B kan op 1 artikel misschien wel 10 waardes hebben.
Ideale situatie
Op tabblad 1 de huidige voorraad van locatie A plakken.
Op tabblad 2 de huidige voorraad van Locatie B plakken.
Op tabblad 3 alle artikelen met daarachter een kolom met de voorraad van locatie A en een kolom daarnaast de totalevoorraad van locatie B
Is dit mogelijk? en wie zou mij daarbij willen helpen?
Er zijn 2 fysieke locaties waar dezelfde producten liggen:
- Locatie A waar max 1 pallet staat
- Locatie B waar de bulk staat op meerdere pallets en dus ook meerdere locaties in het ERP systeem.
Zodra locatie A voor een bepaald artikel nog maar weinig voorraad heeft moet locatie B weer nieuwe voorraad sturen naar locatie A.
Om kosten te besparen qua verzending zou ik graag de 2 voorraden in excel tegenover elkaar willen zetten om te kunnen zien of er nog meer artikelen zijn die het punt naderen van aanvullen.
Locatie A heeft in excel 1 waarde van elk artikel.
Locatie B kan op 1 artikel misschien wel 10 waardes hebben.
Ideale situatie
Op tabblad 1 de huidige voorraad van locatie A plakken.
Op tabblad 2 de huidige voorraad van Locatie B plakken.
Op tabblad 3 alle artikelen met daarachter een kolom met de voorraad van locatie A en een kolom daarnaast de totalevoorraad van locatie B
Is dit mogelijk? en wie zou mij daarbij willen helpen?