Mijn vraag
Sinds enkele dagen doet spotify Connect het niet meer op mijn Yamaha versterker.
Ik kan wel verbinding maken met de receiver, deze accepteerde dat ook en als afspeel zie ik de track op het display van de receiver, en kan ik ook
Nummers kiezen met de ab van de receiver. Ik
Heb echter geen geluid, en elke track skipt na 10 seconden naar de volgende. gebruik van AirPlay of Bluetooth werkt prima, en spotify los op de telefoon ook. Functies als netradio van de receiver doen het ook normaal.
Ik heb de receiver gereset, het netwerk gereset, en de telefoon gereset, maar
Niets helpt. Een netwerk functionaliteit kan toch niet “stuk” zijn? Iemand een idee wat ik
Nog kan proberen
Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone 12 ios 16.4.1
Yamaha rxv685 met de laatste firmware update
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Sinds enkele dagen doet spotify Connect het niet meer op mijn Yamaha versterker.
Ik kan wel verbinding maken met de receiver, deze accepteerde dat ook en als afspeel zie ik de track op het display van de receiver, en kan ik ook
Nummers kiezen met de ab van de receiver. Ik
Heb echter geen geluid, en elke track skipt na 10 seconden naar de volgende. gebruik van AirPlay of Bluetooth werkt prima, en spotify los op de telefoon ook. Functies als netradio van de receiver doen het ook normaal.
Ik heb de receiver gereset, het netwerk gereset, en de telefoon gereset, maar
Niets helpt. Een netwerk functionaliteit kan toch niet “stuk” zijn? Iemand een idee wat ik
Nog kan proberen
Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone 12 ios 16.4.1
Yamaha rxv685 met de laatste firmware update
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...