Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jd15
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-05 14:54
Mijn vraag

Hoi , mijn vriendin heeft via het werk een nieuwe iphone se 2022. Op het werk hebben ze haar geholpen met overzetten van gegevens van haar 6s. Dit is gedaan via Itunes.
De 6s hebben we nu niet meer. Die was ook van de zaak.

Nu blijkt dat er in de reservekopie die is teruggezet een paar apps zitten due niet meer in de appstore bestaan.

1 van deze apps is normaal geel van kleur maar staat nu grijs op de telefoon. Net zoals je bezig met met apps updaten.

Het probleem is dat deze app niet is te verwijderen. Wel van beginscherm maar staat wel in de appbibliotheek. Als ik er op tik of ingedrukt hou krijg ik geen mogelijkheid om te verwijderen.(ook niet via icloud) Alleen : deel deze app.

Enige nogelijkheid die ik zelf nog zie is iphone opnieuw handmatig instellen of nieuwe reservekopie maken en deze na wissen weer terugzetten.

Mijn vraag is dus of iemand een simpelere oplossing weet om dit weg te krijgen?

[Voor 0% gewijzigd door jd15 op 12-05-2023 18:31. Reden: typo]

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 11:18
Heb je al gekeken in de Instellingen app bij Opslag? Staat de app daar wel tussen en kun je ‘m dan wel verwijderen?

In principe kun je apps die niet meer in de App Store staan nog wel downloaden. In de App Store, klik op de profielfoto rechts bovenin, ga naar ‘Aankopen’ en kijk vervolgens in de lijst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jd15
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-05 14:54
Bij opslag al gekeken. Staat er tussen maar kan hem niet verwijderen.

In de app store staat hij idd bij de rubriek : niet op deze iphone. Als ik hem dan wil downloaden lijkt dat in eerste instantie te lukken maar dan volgt een foutmelding en ben ik nog niks opgeschoten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee