OK ik ga dus nieuwe systeem bouwen nu is mijn keus gevallen op een Asus A7M266 mobo met een thunderbird 1400. Mijn vraag is welke geheugen moet ik hiervoor gebruiken en welke coeler kan ik het beste gebruiken ervoor? Als ik de search gebruik dan zie ik iets teveel keus zoals registered ecc en dergelijke termen. Ik ga het NIET!!! overclocken, tenminste nog niet dus heb geen belang bij geheugen die daar zeer geschikt voor is wil gewoon goede geheugen die stabiel is. Wat de koeler betreft als ik de search gebruik hetzelfde verhaal...
koeler moet wel beetje stil zijn. Heb geen zin om casefans en alles te gaan monteren(heb er al 2 meer dan genoeg)en dus ook geen waterkoeling.
Dus graag normale antwoorden en geen adviesen over andere moederbord en dat soort ongein...
bvd
koeler moet wel beetje stil zijn. Heb geen zin om casefans en alles te gaan monteren(heb er al 2 meer dan genoeg)en dus ook geen waterkoeling.
Dus graag normale antwoorden en geen adviesen over andere moederbord en dat soort ongein...
bvd