Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Welke monitor als tweede scherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jjovyy
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 30-12-2023
Beste,

Ik ben van plan om een tweede monitor aan te schaffen maar twijfel tussen 2. Hopelijk dat 1 van jullie me kan helpen.

Het gaat om de volgende 2
1.https://tweakers.net/pricewatch/1910688/msi-g27cq4-e2-zwart/specificaties/

2. uitvoering: Cooler Master GM27-CQS Zwart

Momenteel heb ik de MSI Optix MAG271CQP

Hoop op jullie mening/advies!

Thanks alvast! 😁😁

Alle reacties

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:24
Licht eraan waarvoor je een 2e scherm gaat gebruiken.. Is het een extensie van je hoofdscherm? Dan zou ik voor dezelfde gaan zodat ze goed aansluiten en geen verschil tussen de 2 zit..

Is het voor Discord/YouTube/Google/Films & series tijdens t gamen? dan is een simpel 60hz 1080p scherm prima

• Jjovyy
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 30-12-2023
Slicey schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:25:
Licht eraan waarvoor je een 2e scherm gaat gebruiken.. Is het een extensie van je hoofdscherm? Dan zou ik voor dezelfde gaan zodat ze goed aansluiten en geen verschil tussen de 2 zit..

Is het voor Discord/YouTube/Google/Films & series tijdens t gamen? dan is een simpel 60hz 1080p scherm prima
Is Full HD op 27 inch niet minder kwa kwaliteit. Wil voornamelijk voor google/youtube/films en dergelijke of misschien als vervanging van mijn huidig scherm om te gamen.

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:24
Zelf merk ik niet echt dat mn 2e monitor lagere kwaliteit is aangezien ik het toch alleen gebruik tijdens het gamen en dus niet continu op kijk. Als je echt 27 inch 1440p wilt zou ik wel gewoon 60hz kiezen aangezien youtube/films nooit daar boven zitten zo ver ik weet.

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-11 20:06
Slicey schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:38:
Zelf merk ik niet echt dat mn 2e monitor lagere kwaliteit is aangezien ik het toch alleen gebruik tijdens het gamen en dus niet continu op kijk. Als je echt 27 inch 1440p wilt zou ik wel gewoon 60hz kiezen aangezien youtube/films nooit daar boven zitten zo ver ik weet.
Is het dan niet beter om zijn eerste scherm als 2de scherm te gebruiken, en dat nieuwe scherm om te gamen (waar QHD, refreshrate, IPS paneel, etc... mogelijks wel nuttig voor kan zijn ipv een VA FHD paneel)?

Allez zou ik het doen indien ik in de markt was geweest voor maar 1 scherm.

[ Voor 8% gewijzigd door RenegadexRIPxx op 15-05-2023 18:58 ]