Verwijderd

Topicstarter
Zijn hier mensen die hun agenda totaal hebben vervangen door een PDA? Dus voor het opschrijven van huiswerk, roosters, afspraken, notities etc...

Ik moet zeggen dat ik met mijn PDA mijn papieren agenda geheel heb vervangen.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zondag 02 september 2001 14:13 schreef cyberjoy het volgende:
Zijn hier mensen die hun agenda totaal hebben vervangen door een PDA? Dus voor het opschrijven van huiswerk, roosters, afspraken, notities etc...

Ik moet zeggen dat ik met mijn PDA mijn papieren agenda geheel heb vervangen.
Hmmm... dat zou ik wel heel graag willen doen (Heb een nino met WinCe 2.0), maar ik ben nog niet echt handig met dat apparaat... Kost me nu nog teveel tijd dus :) Misschien dat ik vandaag wel eens kan kijken hoe ik dat het beste kan organiseren :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet zeggen dat ik in het begin een beetje sceptisch was of het zou werken. Het werkt echter perfect. Heel snel kan ik huiswerk opschrijven en agenda veranderen.

Het programmatje Pocket Informant (voor pocketpc) is hiervoor perfect geschikt.

• Thefirstikke
  • Niet online
Op zondag 02 september 2001 14:19 schreef cyberjoy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in het begin een beetje sceptisch was of het zou werken. Het werkt echter perfect. Heel snel kan ik huiswerk opschrijven en agenda veranderen.

Het programmatje Pocket Informant (voor pocketpc) is hiervoor perfect geschikt.
Is er ook zo'n programmatje voor WinCe 2.0? heb namelijk geen pocket pc, en dat standaard agenda proggie van Ce is nou niet echt gebruiksvriendelijk/overzichtelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het niet weten.. je zou is kunnen zoeken op www.cewindows.net ?

Verwijderd

Zijn hier mensen die hun agenda totaal hebben vervangen door een PDA?
Yep :)

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:18
ja, natuurlijk dat is wel de belangrijkste reden ( nou ja meer de nuttigste reden ;) ) waarom ik een pda heb gekocht!!

Nu geen last meer van volgekraste onoverzichtelijke agenda's, maar alles gewoon netjes in m'n palm505 8-)

Verwijderd

Yep met mijn IPAQ is het plannen een stuk makkelijker gegaan. Ook mijn email ff lezen als ik in de kroeg zit B-)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dit jaar wordt het eerste jaar dat ik met een Palm ga werken. Ik heb 'em al helemaal ingericht voor schoolgebruik :)

Verwijderd

Topicstarter
Nice..

Ik geloof dat er steeds meer mensen zijn die hun "oude agenda" wegdoen.

• Thefirstikke
  • Niet online
Ik vind die papieren dingen ook maar onhandig... Ik kan vaak m'n eigen handschrift niet eens meer terug lezen! :P Maar kan een WinCe 2.0 machine voldoen als agenda vervanger? of heeft dat ding te veel nadelen/gebreken?

Verwijderd

ipaq en weg met die papier handel... en wie niet horen wil moet maar voelen ;)

• Speedy
  • Laatst online: 08:48
Heb een Palm IIIxe met Nize, dacht dat hij ideaal zou zijn voor school, maar dat valt imho nog wel tegen. Hij is zwaarder als een papieren agenda, veel kwetsbaarder (althans ik donderde mijn tas niet zomaar ergens meer neer) en het ergste, ff snel wat neer krabbelen gaat veel sneller als in Grafitie of met dat on-screen keyboard.
Tis een leuk speeltje, maar echt voor school gebruik ik em niet meer, alleen nog bij toetsen (ideaal spiekmiddel bij wat onwetende leraren :))

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
hehe.. bij m'n ipaq kan ik nu gewoon schrijven.. m'n ipaq herkent m'n handschrift perfect en ik schrijf er nog sneller op dan op papier.. voor mij is het dus perfect.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op zondag 02 september 2001 14:13 schreef cyberjoy het volgende:
Al jaren. Daar is ie ook voor bedoeld.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
Op zondag 02 september 2001 17:33 schreef TAG_Speedy het volgende:
Heb een Palm IIIxe met Nize, dacht dat hij ideaal zou zijn voor school, maar dat valt imho nog wel tegen. Hij is zwaarder als een papieren agenda, veel kwetsbaarder (althans ik donderde mijn tas niet zomaar ergens meer neer) en het ergste, ff snel wat neer krabbelen gaat veel sneller als in Grafitie of met dat on-screen keyboard.
Tis een leuk speeltje, maar echt voor school gebruik ik em niet meer, alleen nog bij toetsen (ideaal spiekmiddel bij wat onwetende leraren :))
Ik schrijf in Grafiti bijna net zo snel als normaal. En al is het iets langzamer, ik kan het iig nadien nog lezen (bij mijn normale handschrift is dat niet vanzelfsprekend nl :) ).

Verwijderd

ik heb mijn lesrooster in mijn palm is echt heel fijn(ik gebruik think db en ik gebruik hem voor agenda met de to do list (hehe onder de les spelletjes spelen is er ook wel bij >:-) )

• Thefirstikke
  • Niet online
Morgen gaat deze jongen zonder papieren agenda, maar mèt PDA naar school :)

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
Ik zou 'm ook heel graag als agenda willen gebruiken maar lukt vaak niet. In een papieren agenda heb ik altijd alles nog 100x zo snel opgeschreven. Maar ik ben aant oefenen :)

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 20:11 schreef RooT het volgende:
Ik zou 'm ook heel graag als agenda willen gebruiken maar lukt vaak niet. In een papieren agenda heb ik altijd alles nog 100x zo snel opgeschreven. Maar ik ben aant oefenen :)
je hebt ook oefenprogrammatjes voor de palm die heete giraffe of zoiets schrijven tegen de tijd

Verwijderd

Topicstarter
Sja.. ik moet zeggen, bij mijn pda heb ik geen moeite met schrijven. Gaat goed.

Ik heb een pocketpc.

• Speedy
Kan wel uren gaan zitten aan dat Grafitie, maar dat schiet echt geen kloot op bij mij. Het zal ongetwijfeld kunnen, maar dan zit ik nog met zo'n ding zwaar ding in mijn broekzak (IIIxe is wat groot en in je schooltas naast een boek van 500 pagina's vind ik geen veilig gevoel ;)) vind ik ook maar niks.
Maar misschien komt het omdat je bij mij opleiding vrij weinig in je agenda hoeft te zetten :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

van mij weet je het al cyberjoy maar goed....
ik gebruik mijn pocketpc al een tijdje voor school nu.
ik had eerst een Psion 5 en dat ging helemaal perfect (gewoon 10 vinger systeem typen) wel ff wennen met schrijven maar het gaat perfect!

Verwijderd

Topicstarter
jij hebt geen pocket informant zoals ik.. maar hoe gebruik jij dan de applicaties van de pocketpc.. ?

ik gebruik pocketinformant en dat werkt perfect..

Verwijderd

gewoon door Word/agenda/excel te gebruiken...
ik vind het perfect werken. alleen kan je geen submappen zien in word dus je moet alles via de explorer doen zowat. dit is een minpuntje!

Verwijderd

Topicstarter
ahhh ok..

voor palm zijn er wel echte leuke school applicaties.. die moeten er voor de pocketpc nog komen..

Pocket Informant komt er aardig in de buurt ..

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
is er nog niemand uitgemaakt voor de grootste computernerd van de school. kheb hier op school nl nog niemand met zo;n ding zien lopen. Lijkt me wel leuk maar een beetje duur. Kdenk dat ik er niet zoveel mee zou doen.

• Acolyte57

Acolyte57

Op zondag 02 september 2001 22:28 schreef ajampaniki het volgende:
is er nog niemand uitgemaakt voor de grootste computernerd van de school.
Ik doe inf, en daarvoor deed ik elektro. Lijkt me duidelijk ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik ook...
heb een Palm IIIxe

gebruik mijn gewone agenda niet meer...

ik had eerst 3 agendas,
- school agenda
- persoonlijke (bijbeun) agenda
- werk agenda

en 1 leskaart (motor rijden rulez!)

toen ik die er allemaal in geflikkerd had, zag ik meteen dat er wel 7 afspraken samen vielen, of dat ik bijv. 10 minuten had om van helmond via asten in eindhoven te komen...

nu gebeurt dat niet meer...

PS. ik draag altijd bloezen, en die hebben mooie vakjes waar die dingen in kunnen... en het weegt niet irritant zwaar of zo...

EDIT: daarnaast heeft onze school een website met roosters (http://www.roosteraa.com), dus heb ik via AvantGo s'ochtends altijd het nieuwste rooster op mijn PDA (wat nogal handig is, aangezien ons rooster wekelijks veranderd)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:42

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb dat ook geprobeerd, maar helaas mislukte dat expiriment falikant :(
Heb nu maar weer gewoon een papieren agenda...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Acolyte57

Acolyte57

Zal ik maar eens wat duidelijker zijn over hoe ik mijn Palm gebruik voor school?

- Schoolrooster
Datebk3 gedownload en daarin heb ik per trimester mijn rooster ingevuld. Ik doe 2 studies, dus gebruik ik de icons van Datebk3 om aan te geven of de afspraak bij het rooster van INF of van TCW hoort. Deze icons zijn ook handig voor bv projecten, meetings, etc aan te geven. De aangepaste weekview van Datebk3 geeft meteen aan welke colleges ik wanneer en waar heb in de aankomende week, en in de normale weekview kan ik grafisch zien wat voor overlap mijn 2 roosters hebben.

- Huiswerk
ToDos in Datebk3 invullen, datum en tijd geven, afstrepen wanneer ik er mee klaar ben. Zijn overigens ook de enige ToDos die ik gebruik; voor de rest vind ik het niet zo'n nuttige optie.

- Cijferlijst
ThinkDB2 met custom cijferlijst databaseje. Theoretisch zou ik hem zo moeten kunnen maken dat ie ook automatisch m'n eindcijfers enzo uitrekent, maar daar heb ik helemaal geen zin in :)

- Rekenmachine
Technische studie, maar niet zo goed in hoofdrekenen... daar heb je dan ja Palm ook voor :). APCalc is mijn favoriet.

- Aantekeningen
De meeste collegesheets staan al op internet, dus die hoef ik niet echt over te typen, maar soms wil het wel eens gebeuren dat zo'n doos digibeet is en dat dus niet kan, of dat er bij werkcolleges grote lappen tekst worden uitgespuwd... dan komt het PPK (palm portable keyboard) en Wordsmith in spel. Wordsmith is een direct met Word gesyncte tekstverwerker met alle belangrijke basisfuncties (bold/underline/italic, justificatie, etc) en de mogelijkheid om truetype fonts naar de Palm te importeren. De PPK is een keyboard dat ingeklapt even groot is als een Palm III, uitgeklapt is het een fullsize keyboard waar je je Palm inplugt. Werkt perfect. Ik kan m'n aantekeningen aardig layouten op de Palm en na sync kan ik ze zo aanpassen in Word en uitprinten.

Al met al ben ik dus flink bezig met die palm :)

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 01:18 schreef Acolyte57 het volgende:
Zal ik maar eens wat duidelijker zijn over hoe ik mijn Palm gebruik voor school?

- Schoolrooster
Datebk3 gedownload en daarin heb ik per trimester mijn rooster ingevuld. Ik doe 2 studies, dus gebruik ik de icons van Datebk3 om aan te geven of de afspraak bij het rooster van INF of van TCW hoort. Deze icons zijn ook handig voor bv projecten, meetings, etc aan te geven. De aangepaste weekview van Datebk3 geeft meteen aan welke colleges ik wanneer en waar heb in de aankomende week, en in de normale weekview kan ik grafisch zien wat voor overlap mijn 2 roosters hebben.

- Huiswerk
ToDos in Datebk3 invullen, datum en tijd geven, afstrepen wanneer ik er mee klaar ben. Zijn overigens ook de enige ToDos die ik gebruik; voor de rest vind ik het niet zo'n nuttige optie.

- Cijferlijst
ThinkDB2 met custom cijferlijst databaseje. Theoretisch zou ik hem zo moeten kunnen maken dat ie ook automatisch m'n eindcijfers enzo uitrekent, maar daar heb ik helemaal geen zin in :)

- Rekenmachine
Technische studie, maar niet zo goed in hoofdrekenen... daar heb je dan ja Palm ook voor :). APCalc is mijn favoriet.

- Aantekeningen
De meeste collegesheets staan al op internet, dus die hoef ik niet echt over te typen, maar soms wil het wel eens gebeuren dat zo'n doos digibeet is en dat dus niet kan, of dat er bij werkcolleges grote lappen tekst worden uitgespuwd... dan komt het PPK (palm portable keyboard) en Wordsmith in spel. Wordsmith is een direct met Word gesyncte tekstverwerker met alle belangrijke basisfuncties (bold/underline/italic, justificatie, etc) en de mogelijkheid om truetype fonts naar de Palm te importeren. De PPK is een keyboard dat ingeklapt even groot is als een Palm III, uitgeklapt is het een fullsize keyboard waar je je Palm inplugt. Werkt perfect. Ik kan m'n aantekeningen aardig layouten op de Palm en na sync kan ik ze zo aanpassen in Word en uitprinten.

Klinkt aardig, zit direct weer te denken aan de aanschaf van een palm. Grappige voetnoot: een dik jaar terug dacht ik er ook al aan :P, maar hij moet nu toch echt eens gaan komen hoor...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 01:18 schreef Acolyte57 het volgende:

- Schoolrooster

- Huiswerk

- Cijferlijst

- Rekenmachine

- Aantekeningen

Ik heb ook zo'n uitvouwbaar keyboard. De stap om dat tijdens een hoorcollege uit m'n tas te halen en in te pluggen durf ik eigenlijk niet te maken. Misschien bang over wat de rest denkt (er zijn er meerdere met PDA's bij mij in de klas)?

Overigens staan bij mij ook de presentaties op internet. Ik hoef dus ook niet veel aantekeningen te maken.

• Acolyte57

Acolyte57

Op maandag 03 september 2001 07:42 schreef cyberjoy het volgende:
Misschien bang over wat de rest denkt (er zijn er meerdere met PDA's bij mij in de klas)?
Mjah, ik zit toch alleen maar met nerds om me heen bij INF, dus daar boeit het niet :). En bij TCW was het de eerste paar keren "jezus, wasdanou?" maar die zijn het ondertussen ook al gewend.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 11:39 schreef Acolyte57 het volgende:

[..]

Mjah, ik zit toch alleen maar met nerds om me heen bij INF, dus daar boeit het niet :). En bij TCW was het de eerste paar keren "jezus, wasdanou?" maar die zijn het ondertussen ook al gewend.
Mjah.. moet het toch maar is doen. Ik studeer ook Informatica op Hogeschool van Amsterdam.

• Speedy
Ach voor nerd uitgemaakt worden, nee (zit op een opleiding systeembeheer misschien dat dat meespeelt :)), maar wel wil iedereen ermee pielen, de GSM kennen ze allemaal wel, maar dat soort nieuwe grappen vinden ze toch wel erg intressant. En natuurlijk zeikt iedereen dat het te duur is, en onzinnig enzo :) Zo ging de digicam vandaag ook de klas rond, en na een week hoor je er niemand meer over :7

Flickr | Lego collectie

• ALH
  • Laatst online: 09-03 20:20

ALH

Reken maar dat als je VWO4 voor de 2e keer doet en je komt elke dag op school met je 8210/MZ-R90/Rex6000 dat je de nerd v.d. school bent :P 8-)

o ja, en t.net t-shirt natuurlijk :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Topicstarter
Misschien leuk om te vertellen..

Had vandaag een ongelofelijk saai hoorcollege over java (wat ik al wist..).

Ik pak dus m'n iPAQ en m'n 6210 en heb ff lekker zitten IRC'en :)

Dit heb ik gedaan met PocketCHAT (http://www.sspocketchat.com). De tijd vloog gelukkig voorbij :). Ik heb zitten tikken met m'n stowaway keyboardje. Perfect gewoon :)

• Acolyte57

Acolyte57

Mjah, dat vind ik nou weer net te ver gaan. Als ik colleges saai vind ga ik wil over de IR schaken tegen andere palm bezittende nerds :)

Verwijderd

Topicstarter
Och :)

Ik vind het niet overdreven.. is toch effe leuk tijdverdrijf.. dus boeie :)

• Speedy
Op maandag 03 september 2001 20:32 schreef ALH het volgende:
Dat had ik vandaag ook aan, dat werd wel wat als "te" opgevat, maar goed ... who cares :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik heb even een vraagje aan al jullie PDA school gebruikers.

Ik gebruik zelf een casio E-125, vind alleen de standaard agenda van winCE niet fijn.
Vooral niet om lessen in te voeren.
Zijn er betere agenda programma's?
En wat zijn jullie ervaringen ermee..

Groot minpunt van mij is dat als ik 1 les heb die op 2 verschillende dagen word gegeven, de ene keer 1 uur en de andere keer 2 uur..
ik beide dagen apart in moet voeren (mierenneuken ik weet het.. maar hallo.. ding is duur... wil er dus ook wat mee...)

Oja.... nog leuke programma's te downloaden??

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 00:14 schreef Gilgamesh_sit het volgende:
Ik heb even een vraagje aan al jullie PDA school gebruikers.

Ik gebruik zelf een casio E-125, vind alleen de standaard agenda van winCE niet fijn.
Vooral niet om lessen in te voeren.
Zijn er betere agenda programma's?
En wat zijn jullie ervaringen ermee..

Groot minpunt van mij is dat als ik 1 les heb die op 2 verschillende dagen word gegeven, de ene keer 1 uur en de andere keer 2 uur..
ik beide dagen apart in moet voeren (mierenneuken ik weet het.. maar hallo.. ding is duur... wil er dus ook wat mee...)

Oja.... nog leuke programma's te downloaden??
Pocket Informant.. werkt perfect voor school/huiswerk/rooster etc :)

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 20:32 schreef ALH het volgende:
Reken maar dat als je VWO4 voor de 2e keer doet en je komt elke dag op school met je 8210/MZ-R90/Rex6000 dat je de nerd v.d. school bent :P 8-)
Hmzz... ik (V6) loop altijd rond met m'n Palm III (maar 3 andere klasgenootjes hebben ze ook, 2 hebben een libretto laptop), af en toe met de digitale fotocamera van school zelf, af en toe met kabels en multimeters en een opengeschroefde TI-30i om het solarpaneeltje te misbruiken >:), maar een nerd?
Hm...
Nou, ik ben wel de 'hacker' c.q. schrik van de mediatheek maar dat doet het alleen goed voor m'n populariteit: iedereen haat het mediatheekpersoneel >:)
* Lore gaat zo naar school in z'n HAL 2001 vrijwilligers t-shirt :).

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07-2025

Shedman

Met het hart op de goede plek

Ik gebruik mijn Revo ook voor school. Het rooster komt eigenlijk elke week in Excel-formaat over de mail rollen en tijdens mijn dagelijkse sync plant ik die dan ff over. Huiswerk en shit staat er allemaal al bij, dus dat ik geen probleem. Het scheelt ook een hoop papier om uitwerkingen van het huiswerk op het bakkie te zetten ipv na elke correctie opnieuw uit te printen (Goed voor het milieu ;) hehe)

En daarnaast staan in de (overigens superhandige) standaard agenda al mijn afspraken om school heen. Zodat ik niet weer zoals vroeger met mijn bek vol tanden sta: 'Eeeuh, dan? Dan heb ik geloof ik iets, maar ik weet niet wat!' |:(

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• Thefirstikke
  • Niet online
Ok, ik heb vandaag een vrije dag, dus kan ik 'm morgen pas op school in de praktijk gaan testen :) Maar nu zie ik dat ik 'm eerst nog moet ontsmetten, aangezien ik er een keer overheen ge :r heb toen ik ziek was :( Ik was echt ziek, niet alcohol oid :)

[edit]
p.s.: Pda'tje kopen iemand? :+

Verwijderd

Gebruik m'n Revo ook voor school, weg met die agenda! Gebruik de standaard ingebouwde agenda van de Revo voor m'n rooster en huiswerk (dmv auto-repeat), gebruik Word voor de aantekeningen, Excel voor m'n cijfers ed en ben nu bezig met een Java-compiler.

En natuurlijk spelletjes voor de saaie uren :P

Verwijderd

ik gebruik mijn palm ook met plezier op school.

ik had eerst een palm pilot, heb nu een nieuwe gekocht een palm m505.

en zoals is gezegt kan je goed ermee spieken even een hele woordenlijst erin zetten en jouw hoor weeer een tien >:)

en natuurlijk veel spelletjes, simcity, hardball en nog meer natuurlijk

en kan iemand mij helpen,
- ik zoek de perfecte grafische rekenmachine voor mijn palm. hij moet hetzelfde kunnen als een Texas TI-83 plus.

- het programma nize, special voor school waar kan je dat kopen.

BoB

• Acolyte57

Acolyte57

Op dinsdag 04 september 2001 16:12 schreef super_vegeta het volgende:
het programma nize, special voor school waar kan je dat kopen.
www.pdashop.nl

Maar ik zie geen reden om het te kopen aangezien ik hetzelfde kan met de basisprogs die ik heb geinstalleerd op m'n Palm :)

Verwijderd

wat zit erin nize dan voor software, ook gewoon alleen een date book een memo enzo.

weet je toevallig ook waar je cd van palm met een mobile mentor se kan kopen. als het goed is staan hier rekenmachines op. maar kan hem op de palm site nergens vinden alleen dat je hem bij een palm m100 krijgt.

• Thefirstikke
  • Niet online
Kent iemand een goed agenda programma voor WinCe 2.0, dus geen PocketPC/WinCe 3.0 Ik kan namelijk echt niks vinden, maar zou 'm morgen wel graag willen gebruiken voor school ;(

• Cubix
  • Niet online
Op mijn Limburgse middelbare school (woon zelf in brabant) met 1600 leerlingen loopt één iemand met een Psion en twee met Palm m100's (waarvan 1=ik). Best wel jammer eigenlijk.

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

en op diezelfde school als insanepeanut ben ik diegene die ook een palm heeft ( haha ) echt leuk 2 m100's in 1 klas lekker beamen!! he insanepeanut??

"Luie mensen worden ook moe!"

• Cubix
  • Niet online
Zekers....

(p.s. Zit gdvrdmm niet zo te controleren wat ik allemaal schrijf!)

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Nou je zult je het misschien niet geloven, maar er zijn er bij mij in de klas 5 met een palm en 1 met een Nino van philips (antieke kachel). Een klasgenoot van me gebruikt hem eigenlijk overal voor: kleine notities, agenda, projectwerk, games :P

Dus ik denk dat als die dingen goedkoper worden dat ik er misschien ook nog wel 1 aanschaf ;)

RJ

Geniet maar tweak met mate

Verwijderd

Mogen die dingen wel op school dan?
hmmz

Verwijderd

Palm, inc. wil overigens over een paar jaartjes dat alle leerlingen palmtops hebben, en dat er dan bij de ingang van de school een zendertje hangt die roosterwijzigingen door geeft enzo :9~
i.s.m. Nize natuurlijk die de software maakt...

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 14:01
Is er ook een mogelijkheid om NIZE met een ander programma te syncen, zodat ik het ook met linux kan gebruiken? Of heeft iemand anders ervaring met wine + nize ofzo?

• Acolyte57

Acolyte57

Op dinsdag 04 september 2001 23:38 schreef Lore het volgende:
Palm, inc. wil overigens over een paar jaartjes dat alle leerlingen palmtops hebben, en dat er dan bij de ingang van de school een zendertje hangt die roosterwijzigingen door geeft enzo :9~
Aardig wat universitaire ziekenhuizen in amerika werken al zo. Kom je als arts 's ochtends aan, plug je je Palm in een centrale server en sync je ff en voila: Alle patientengegevens die voor jou van toepassing zijn die dag staan er op. Studenten kunnen er belangrijke naslagwerken zoals de Merck's guide op zetten. Hele opleidingen zijn rond de Palm gecentreerd (al gebruiken ze vaak TGR's (palmkloon) omdat die al heel lang 32mb (en grotere) uitbreidingskaarten hadden).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een powerpoint viewer geinstalleerd op m'n PDA. Ik kan nu de hoorcollege presentaties op m'n PDA bekijken voordat het hoorcollege is begonnen en ook kan ik tijdens het hoorcollege rustig op me PDA de presentaties bekijken.

Echt perfect :)

Gelukkig staan de presentaties van de hoorcollege's voor het hele jaar al op internet (Hogeschool van Amsterdam) dus het is weer een van de handigheidjes van een PDA :).

Rulezzzz echt super handig!

Verwijderd

Topicstarter
- dubbele post delete -
:)

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

ik heb nu ook nize alleen ik vind het maar een lam programma omdat je niet met de toetsen door de dagen kan bladeren en ondat je eerst ergens op moet duwen eer dat je iets kan invoeren!

• Speedy
Nize ... hier werkt de desktop software niet, lekker alles via je Palm invoeren, erg leuk ... not :(

Flickr | Lego collectie

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 14:01
Op woensdag 05 september 2001 19:23 schreef pindkaas het volgende:
ik heb nu ook nize alleen ik vind het maar een lam programma omdat je niet met de toetsen door de dagen kan bladeren en ondat je eerst ergens op moet duwen eer dat je iets kan invoeren!
Welk proggie gebruikte je eerst? Want ik heb ook een goed alternatief nodig...

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

ik gebruikte helemaal geen alternatief progje ik gebruik gewoon datebook en dat is heel makkelijk! alles is overzichtelijk en werkt zoals het moet!! (neemt geen extra ruimte in beslag!!):)

Pagina: 1