[WiX] Vreemde bug

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:54

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Mijn vraag
Met WiX zijn wij bezig een site in elkaar te zetten, waarvoor we een dropdown menu'tje met checkboxen nodig hebben. Aangezien dat element niet standaard in Wix zit, gebruiken we deze example code om die zelf te maken: https://www.wix.com/velo/example/checkbox-dropdown

Het vreemde is echter dat bovenstaande code ("edit now") eerst prima werkte, maar als ik hem nu opnieuw laad, dan doet hij het niet meer. Het probleem: van het checkbox element daar is de hoogte niet meer aan te passen. Hij wordt max 1 tot 4 pixels hoog, afhankelijk van de label text die ernaast staat. Het is geen probleem van bovenstaande code, want als ik op een andere, nieuwe, lege pagina een eigen checkbox element toevoeg is die ineens óók op de label text na onzichtbaar :?

Het lijkt dus een instelling/setting/bug in mijn eigen wix omgeving te zijn.

Ik kwam er snel achter dat zodra je op Edit now klikt, je een eigen kopie in je eigen account maakt ("my site X"). Elke keer als je dat doet, wordt er een nieuwe pagina (X) gemaakt. Het gekke is dat als ik alle cache van mijn browser(s) verwijder, én al deze pagina's in wix verwijder en de caching daar uit zet, en zelfs op een ándere pc in een andere browser op bovenstaand linkje klik, de bug blijft bestaan.

Zelfs terwijl mijn hele WiX omgeving geleegd is en ik op een ánder apparaat in een ándere browser (Edge v.s. Safari) zit, werkt het aanmaken van een checkbox op een schone, lege site dus ineens niet meer. De vriend met wie ik de gezamenlijke website maak, loopt zelfs op zijn laptop tegen hetzelfde probleem ineens aan op onze gezamenlijke site (en ik zelf dus op elke ándere mogelijke nieuwe site binnen mijn account). Het probleem / de instelling lijkt ontstaan te zijn toen ik even tijdelijk in Zorin Linux in Mozilla heb gewerkt aan de website. Ineens lijkt er dus een soort van cache/instelling in mijn account gekomen te zijn waardoor bovenstaande vreemde bug optreedt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Tijdelijk Zorin OS met Mozilla op vaste PC
- Nu weer (zoals voorheen) een schone Windows 11, volledig up to date met up to date Edge browser
- Daarnaast mijn MacOS Ventura Macbook Pro, en meest up to date Safari browser
- Daarnaast de vriend die vanaf een Windows 10 device werkt onder zijn eigen account aan de gezamenlijke site.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Staat feitelijk hierboven al. Naast alle verschillende browsers, cache in browser(s) verwijderd, in de Wix Page Setting Caching daar uitgezet onder advanced. Settings menu's en Site Settings doorzocht; niks gevonden.

Kortom samengevat: RAARRRR! :P Wie o wie heeft een idee wat ik nog kan proberen?

[ Voor 51% gewijzigd door DeNachtwacht op 11-05-2023 22:03 ]

youtube.com/@hisrep

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de browser zit developer tools onder f12. Je zult het element moeten inspecteren en dan zie je gelijk welke style die toepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:54

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
hi, dank. inmiddels wat stappen verder maar het (b)lijkt een bug of instelling in mijn wix account te zijn. Als ik binnen mijn account een checkbox element aanmaak, gaat het fout en is de checkbox max 1-4 pixels hoog. Zodra ik op dezelfde pc echter inlog met een ander account (net even aangemaakt met een ander emailadres) dan werkt alles weer prima en kan ik gewoon checkbox elementen toevoegen.

Ben dus benieuwd of iemand weet of dit een setting is die is in te stellen ergens (lijkt mij vreemd, maar goed) of dat het echt een bug/cache probleem in mijn acount is.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:31

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Bij WIX kan je weinig verfijnd instellen, voor zover ik weet. Het probleem moet dan bij Wix zelf liggen.
Dus meld eens een bugreport bij hun.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes