Achtergrond in artikel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:02

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
@Hayte

nieuws: Disney+-abonnement met advertenties komt eind dit jaar in Europa

Ik zou het waarderen als in een artikel zoals bovenstaand, wat meer context wordt gegeven. Ik heb na het lezen van het artikel nog geen idee wat Hotstar is en kan dus een groot deel van het artikel niet juist interpreteren.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:55

Hayte

Nieuwsredacteur
Eagle Creek schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 17:30:
@Hayte

nieuws: Disney+-abonnement met advertenties komt eind dit jaar in Europa

Ik zou het waarderen als in een artikel zoals bovenstaand, wat meer context wordt gegeven. Ik heb na het lezen van het artikel nog geen idee wat Hotstar is en kan dus een groot deel van het artikel niet juist interpreteren.
Ik heb er een zin aan toegevoegd :) Zoveel stelt Hotstar niet voor, het is een versie van Disney+ dat op dit moment alleen in een deel van Azië wordt aangeboden en voor die markt is bedoeld. Het bevat meer sport dan 'onze' Disney+ en kent ook wat meer Aziatische content.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:02

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Grinnik, had niet de indruk dat het veel voorstelde maar het valt mij op Tweakers best wel eens op dat een alinea een bepaald onderwerp uitwerkt zonder even aan te stippen waar het nu om gaat. Soms heb je aan een linkje of drie woorden genoeg, maar als ik Google erbij moet pakken om een artikel te snappen vind ik het niet zo sterk meer.

Overigens snap ik ook dat je niet elke bit en komma kunt beschrijven. Maar ik was mij er helemaal niet van bewust dat er meerdere versies van Disney+ bestaan.

Thanks!

[ Voor 9% gewijzigd door Eagle Creek op 11-05-2023 17:54 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:55

Hayte

Nieuwsredacteur
Eagle Creek schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 17:53:
Grinnik, had niet de indruk dat het veel voorstelde maar het valt mij op Tweakers best wel eens op dat een alinea een bepaald onderwerp uitwerkt zonder even aan te stippen waar het nu om gaat. Soms heb je aan een linkje of drie woorden genoeg, maar als ik Google erbij moet pakken om een artikel te snappen vind ik het niet zo sterk meer.

Overigens snap ik ook dat je niet elke bit en komma kunt beschrijven. Maar ik was mij er helemaal niet van bewust dat er meerdere versies van Disney+ bestaan.

Thanks!
Het is soms ook lastig om te beoordelen wanneer je iets wel of niet moet beschrijven, dit had inderdaad beter beschreven kunnen worden. Bedankt voor je feedback, houdt ons weer scherp :)