Toon posts:

TIP: temperatuur 20 graden omlaag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik moest net me AMD 950 verplaatsen. Moet toch een keer stofzuigen :)

Toen heb ik maar gelijk effe de stofzuiger door me computer heengehaald en ook effe op me alpha cooler gezet.

Daar kwam dus een helezooi stof tussenuit, echt zwart plakkerig stof :(

Vroeger stond me temperatuur dus op 59 graden tegenwoordig is het weer een nette 39 graden.

Dus mest die kamer ook een keer uit en zet de stofzuiger op je cooler :)

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik denk omdat de lucht nu beter door het koelblok stroomt.

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Toch een beetje vreemd dat je niet opgevallen is dat je temperatuur even 20 graden omhoog was gegaan.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Als je je kast niet helemaal wegstopt, of niet helemaal tegen de muur aan zet, scheelt dat ook al heel wat.

En ff stofzuigen zou misschien een beetje helpen,
maar 20 graden is wel erg veel, dan heb je dat ding op een vuile plek staan, en nooit open gehad ofzo.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 september 2001 13:59 schreef marco899 het volgende:
Toch een beetje vreemd dat je niet opgevallen is dat je temperatuur even 20 graden omhoog was gegaan.
dat is dus niet even gebeurt maar steeds een heel klein beetje wilde eerst me cooler eraf halen om nieuwe artic silver op me proc te smeren
Op zondag 02 september 2001 13:59 schreef Wierdo_NL het volgende:
Als je je kast niet helemaal wegstopt, of niet helemaal tegen de muur aan zet, scheelt dat ook al heel wat.

En ff stofzuigen zou misschien een beetje helpen,
maar 20 graden is wel erg veel, dan heb je dat ding op een vuile plek staan, en nooit open gehad ofzo.
kast staat altijd open onder me bureau.
Is een server dus die wordt inderdaad niet vaak verplaatst om er even achter en onder te zuigen. :)

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Error, Read on :)

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Idd.

Zet namelijk je Monitor ook nooit vlak naast je kast (vooral nie je Monitor RECHTS van je kast zetten dan kan de warmte van je mobo niet weg :) )

Zet je pc zo dicht mogelijk bij de grond aangezien de grond s'ochtends afkoelt blijft het allemaal koel in de case (want metaal geleid), en voor de rijke onder ons die vloer verwarming hebben :P ,die hebben pech.

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Huh 2 posts !?!?!? Sorry die bovenste is fout...

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Je had gewoon die stofzuiger erop moeten laten zitten, zo'n koelblok wordt dan ijskoud :7
Pagina: 1