Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 23:51
Mijn vraag
mijn vrouw haar telefoon heeft een raar issue bij de gesprekken met de kinderen.
Zij kan hun niet horen (betreft enkel gesprekken via de standaard bel app, bij whatsapp hoort ze hen wel gelijk).

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung S20 (telefoon van de vrouw)
Oppo A16 ( de kinderen hebben alle 2 dezelfde telefoon)
Alles voorzien van de laatste updates.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
nieuwe simkaartjes,
Alle op kpn Provider/netwerk (aanvullende info)
Fabrieks instellingen

Na het 2 a 3 tellen in de wacht zetten van het gesprek werkt het vreemd genoeg wel weer.

De telefoons werken naar anderen toe gewoon direct goed.

[ Voor 3% gewijzigd door klen_ghost op 11-05-2023 13:11 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Welke provider gebruikt ze?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
Kpn op alle abbo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Dat vermoede ik al. Ik ben er een tijd mee bezig geweest met KPN i.c.m. Samsung S22 Ultra en iPhone 13 Pro Max.

Beide toestellen hadden hetzelfde probleem. Ik ben ervan overtuigd dat de oorzaak bij KPN ligt. KPN kon niets vinden en uiteindelijk verzocht het contract te ontbinden. Hierop zijn ze toch nog een technisch onderzoek gestart naar de oorzaak. Dit onderzoek loopt nog steeds, maar sindsdien is het probleem niet meer opgetreden... Het gaat nu ongeveer 2 maanden goed.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
Hmm misschien eens wat druk uitoefenen dan. Als er meerdere zijn die dit zelfde probleem hebben, hoe dan ook dan voor het mee denken ;)

Maar een hele periode was er tijdens het bellen geen internet (3/4/5g) mogelijk (los staand iets hoor maar valt wel op dat er na veel druk ineens wel mogelijkheden/oplossingen zijn) , laatst ineens weer wel.. volgens kpn idem lag niet aan hun, maar aan de eindgebruikers.