(te) veel Google nieuws ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:07
Ik keek zojuist op de frontpage, ik snap dat er gisteren een Google-Event was maar hadden sommige nieuws-items daarin niet samengevoegd kunnen worden ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sxkEYnxqJQwv1lgUDVPDEV0_aIw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aulsyMilCv3UN1c2L6O09nXp.png?f=fotoalbum_large

van de laatste 20 nieuwsberichten gaan er 16 (!) over Google of dochterbedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:40

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Ah, ik ben dus niet de enige die dit opviel. Op dit moment 14 titels met het woord Pixel en 18 titels met Google. Lijkt me inderdaad wat overtrokken.
Als er één of ander groot event gaande is kan er ook een themaforum gemaakt worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:24

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Tijdens een dergelijk evenement worden er nu eenmaal veel nieuwe producten en functies aangekondigd. Tel daar ook bij dat we dan ook onze reviews, previews en besprekingen erbij willen hebben, en dan is dit niet zo heel gek. Dit gebeurt altijd bij grote ontwikkelaarsconferenties, met WWDC zie je vaak hetzelfde :) We voegen nieuws samen als dat logisch is, maar dat is het lang niet altijd dus ja, dan krijg je even wat veel Google-nieuws achter elkaar.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05:19
Er zal altijd een hoge nieuwsdichtheid zijn rond dit soort evenementen.

Wel kun je je afvragen of het handig is om nog een kort bericht te plaatsen als de regel ervoor al een review en een videoreview gepost is van de 7a. De Fold preview die hier niet uit komt zou wellicht ook een dag later kunnen zodat de 7a review nog de ankeiler heeft maar veel anders kan dit ook niet gedaan worden volgens mij.