Juridische hulpvraag: compensatie vertraagde vlucht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmmmark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-08 21:21
In oct 2021 met TAP vanaf AMT via lissabon naar Brazilie gevlogen.
De eerste vlucht was zoveel vertraagd dat er maar 15 min overstap tijd was voor de connectievlucht. Niet gehaald dus. Uiteindelijk zelfde vlucht naar Brazlie maar een dag alter en dus 24 uur vertraging.

Claim ingediend bij TAP. Bij het inchecken voor onze terug reis komen we erachter dat de terugvlucht is genanuleerd door TAP. Ipv compensatie heeft TAP dus de terugvlucht geannuleerd en daarvoor "compensatie gegeven (een kleine vergoeding voor de geanuleerde terugvlucht). Dit is niet gecommuniceerd.

Dus ook nog nieuwe vluchten moeten boeken.

Inmiddels 1,5 jaar later, heel veel gebeld en klachtenformulieren opgestuurd maar nooit een reactie.

Helaas toendertijd nog geen reisverzkering, cliam-maatschappijen (zoals EUclaim) nemen dit niet meer aan omdat meer dan 1.5 jaar geleden. Ook weet ik niet of ze dat annuleren van het ticket ook kunnen claimen.

Iemand ervarign met zelf naar de rechter gaan, dit wordt gewoon een principe kwestie en het gaat natuurlijk ook over best veel geld: 600 euro voor de vrtraging en 800 euro voor nieuw terug ticket!

[ Voor 5% gewijzigd door mmmmmark op 11-05-2023 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:40

St@m

@ Your Service

Dus.. dit gaat over 12 jaar geleden en je wilt nu nog iets regelen? Of klopt oct 2011 niet helemaal?

Ik denk dat je oktober 2021 bedoelt.
Geschillencommissie al geprobeerd?

[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 11-05-2023 10:55 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmmmark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-08 21:21
St@m schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:54:
Dus.. dit gaat over 12 jaar geleden en je wilt nu nog iets regelen? Of klopt oct 2011 niet helemaal?
Type, excuus 2021 uiteraard. Geschillencomissie is voor pakketreizen volgens mij, daarnaast is TAP (vliegtuigmaatschappij) ook Portugees.

[ Voor 18% gewijzigd door mmmmmark op 11-05-2023 11:16 ]