De pc zal vooral door zoon worden gebruikt om te gamen. Verder wat tekstverwerking, excel en internetten.
Totaal bedrag iclusief monitor rond de 1400 Euro
De kast moet doorzichtig zijn en er moet ideaal gezien naast relatieve optimale prestaties voor dit prijsniveau ook wat RGB zichtbaar zijn.
Geen plannen om te overklokken. Bovendien verwacht ik niet ooit bepaalde componenten te upgraden tijdens levensduur pc, dus het moet vooral nu goed op elkaar afgestemd zijn.
Het is al weer even geleden dat ik vorige pc heb gebouwd. Na zo goed mogelijk ingelezen te hebben hoop ik dat dit systeem qua prestaties goed op elkaar is afgestemd. Ook een snelle analyse of inderdaad alle componenten 'passen' wordt gewaardeerd!
Vraag is ook welk ram geheugen hierbij het beste past?
Totaal bedrag iclusief monitor rond de 1400 Euro
De kast moet doorzichtig zijn en er moet ideaal gezien naast relatieve optimale prestaties voor dit prijsniveau ook wat RGB zichtbaar zijn.
Geen plannen om te overklokken. Bovendien verwacht ik niet ooit bepaalde componenten te upgraden tijdens levensduur pc, dus het moet vooral nu goed op elkaar afgestemd zijn.
Het is al weer even geleden dat ik vorige pc heb gebouwd. Na zo goed mogelijk ingelezen te hebben hoop ik dat dit systeem qua prestaties goed op elkaar is afgestemd. Ook een snelle analyse of inderdaad alle componenten 'passen' wordt gewaardeerd!
Vraag is ook welk ram geheugen hierbij het beste past?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 135,50 | € 135,50 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 Gaming X V2 | € 104,- | € 104,- |
1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6700 XT 12GB OC | € 409,- | € 409,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Air RGB Black TG Clear | € 89,- | € 89,- |
1 | Monitors | Dell S3222DGM Zwart | € 389,08 | € 389,08 |
1 | Voedingen | NZXT C650 Gold v2 | € 76,86 | € 76,86 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 56,43 | € 56,43 |
Totaal | € 1.259,87 |
[ Voor 68% gewijzigd door vderlee op 11-05-2023 14:44 ]