F1 2000 loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
Als ik f1 2000 wil starten dan loopt deze vast :(
Ik draai win2000, onder win98 had ik geen probleem met f1 2000, dus ik neem aan dat het iets met win2000 heeft te maken.(???)

Via de search heb ik het e.e.a aan info verkregen over "detonators" heeft het hier mee te maken???

gegevens:
pentium 3 800mhz
Nvidia riva tnt2-64 32mb agp grafische kaart
driver versie 12.14

iemand een oplossing?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinned
niemand bekend met dit "probleem"

help me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen F1 spellen spelen dan :P .......nah dat was flauw ik heb ook geen ID. *D maybe ff opnieuw opnieuw instaleren? ( de geem niet windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebbik ook welles gehad allemaal moeilijk doen was er gewoon iets mis gegaan bij het instaleren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

We hebben het over F1 2000 van EA neem ik aan? Ik heb van meerdere vernomen dat EA games niet of nauwelijks onder Win2K willen lopen. Zelf heb ik NFS5:PU nog niet onder Win2K aan de praat en ook zie ik nog wel es topics voorbij komen van andere EA Sports games (NBA Live, FIFA,etc) die niet of nauwelijks onder Win2K willen lopen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinned
ja idd Tazzman EA F1 2000

maar jij weet geen oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

erhm ik zou zeggen... dual boot met Win98SE? Tis misschien niet helemaal wat je wilt horen maar EA wilt kennelijk Win2K maar niet supporte. Op veel Need for Speed forums hoor je veel mensen die NFS5:PU niet onder Win2k aan de praat krijgen.... en EA wilt daar schijnbaar niets aan doen. "We do not support Windows 2000" - lijkt wel de lijfspreuk van ze.

Erg dom natuurlijk want als het niet onder 2K werkt, dan lijkt het me sterk dat het onder XP wel gaat werken. Maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Ik zou zeggen, zoek es op Internet naar wat forums.. of kijk ff op gp3.gamers.nl weliswaar een GP3 site maar misschien dat mensen toch kunnen helpen?

Drop anders ff een mailtje naar de supportdesk van EA.. maar denk niet dat je een (nuttige) reactie krijgt.

Maar goed.. dit is ook de reden dat ik nog ff Win98SE op mijn game-PC heb staan.. mijn andere PC's lopen onder Win2K maar ik hou nog ff Win98SE op mijn normale (Game) PC zodat ik nog NFS kan spelen enzo.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinned
dankje voor je moeite Tazzman
ik zal eens kijken
Pagina: 1