Goedkope overnachting in/nabij Hillegom gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 15:28
Hallo allen,

Mijn jongste dochter heeft 28 mei een ritmisch gym wedstrijd in Hillegom.

Omdat het voor ons ongeveer tweeëneenhalf uur rijden is, en de wedstrijd om 08:00 uur begint willen we (twee volwassenen, 2 kinderen) vanaf de 27e daar overnachten.

Ik ben al een beetje aan het googelen geweest, maar het zit allemaal rond de €350,- of meer, wat ik best fors vind voor één nachtje.

Heeft iemand toevallig nog een goedkopere suggestie?

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-06 16:00
Al op airbnb gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Jep. Zeer hoge prijzen helaas.

Random WTF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:06
Social deal? Half uurtje er vandaan? Camping met tentje bij de boer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dat is precies het weekend met Pinksteren en zullen de prijzen overal flink omhoog zijn gegaan. Misschien gelijk een korte vakantie ervan maken en van vrijdagavond tm maandagavond in een vakantiehuisje zitten in de buurt? Zal ook duurder zijn dan die 300, maar dan ben je ook gelijk een paar nachten weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:29
Misschien kun je hier nog terecht: https://vogelenzang.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
@I-King en @barber half uurtje ervandaan is op zich geen probleem, maar een tent opzetten wel.
We hebben namelijk die zaterdag eerst nog een etentje te ere van de trouwdag van mijn schoonouders die tot een uur of 19:00 duurt.
Rond 21:30 heb ik niet veel trek om nog met tentstokken in de weer te gaan :)

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:36
Spasm schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:45:
Hallo allen,

Mijn jongste dochter heeft 28 mei een ritmisch gym wedstrijd in Hillegom.

Omdat het voor ons ongeveer tweeëneenhalf uur rijden is, en de wedstrijd om 08:00 uur begint willen we (twee volwassenen, 2 kinderen) vanaf de 27e daar overnachten.

Ik ben al een beetje aan het googelen geweest, maar het zit allemaal rond de €350,- of meer, wat ik best fors vind voor één nachtje.

Heeft iemand toevallig nog een goedkopere suggestie?
Hotel op Booking voor ongeveer 200 per nacht. Dat is met 1 snelle blik, vast nog wel meer te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
SCIxX schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 23:06:
[...]

Hotel op Booking voor ongeveer 200 per nacht. Dat is met 1 snelle blik, vast nog wel meer te vinden?
Waar vind je die? Als ik zoek een sorteer op prijs zie ik:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kFhI-fE9wyTsUbq30Y6vklNr9Zg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yQcYSSWhauLCGzBbU9eH3JIG.jpg?f=fotoalbum_large

(De bovenste lijkt me niet echt een optie).

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-06 17:11

Barrycade

Through the...

Nou je bent wat laat, ik woon (relatief) in de buurt dus heb een rondje StayOks gedaan.

Zitten allemaal vol die zaterdag. Anders had ik je StayOK Heemskerk aangeraden ( in een kasteel ook leuk voor de kids). Hebben familiekamers. Half uurtje rijden dan naar Hillegom.

Maar alle wat goedkopere hotels en B&Bs die ik ken zitten allemaal vol of doen prijzen van 460 euro die zaterdag, terwijl de vrijdag dan 150 doet bv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MBvB
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:59
Gewoon te laat. Je kan voor ijsviking spelen; Illegaal twee luchtbedden in dat fieldshuisje knallen of simpelweg de helft van de famillie thuis laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-06 17:12

Zuurstok

Passionately curious

Hangmatten zijn ideaal voor dit soort situaties!

.. Mocht je al in het bezit zijn van 4 hangmatten.
.. Mocht je familie in z'n geheel al geconditioneerd zijn om goede rust te halen uit kamperen/in een hangmat slapen.

Mijn advies: slik de prijs gewoon. Je hebt met een feestdag/weekend te maken. Zelfs als je "veel eerder" had geboekt, was de prijs niet veel lager geweest.

Je hebt nog een kans om het goedkoop te krijgen door er een dag taak van te maken om alle hotels/motels in de omgeving te bellen en te vragen om je terug te bellen in het geval van een cancellation, zodat jij hen kan "helpen" door die cancellation te vullen. Maar met 2 volwassenen en 2 kinderen acht ik die kans op een callback zeer klein.

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:01
https://air.tl/7K2rC5ey

Zijn zeer weinig opties voor goedkoper. Zoals iedereen zegt. Ga of met alleen je dochter, of plan een lang weekend in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:45

g0tanks

Moderator CSA
Of toch vroeg vertrekken en lekker slapen in de auto. ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:59
g0tanks schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 00:06:
Of toch vroeg vertrekken en lekker slapen in de auto. ;)
Ik denk dat dit wel de gouden tip is hoor. Als je dochter vaker wedstrijden heeft zul je wel moeten op een gegeven moment.

(Sterker nog, ik moet als scheidsrechter (weliswaar in een andere sport) ook vaak rond die tijd in de achterhoek zijn vanuit Limburg. Je leert ermee omgaan als je een passie voor de sport hebt zullen we maar zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Tha_T schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 09:15:
[...]

Ik denk dat dit wel de gouden tip is hoor. Als je dochter vaker wedstrijden heeft zul je wel moeten op een gegeven moment.

(Sterker nog, ik moet als scheidsrechter (weliswaar in een andere sport) ook vaak rond die tijd in de achterhoek zijn vanuit Limburg. Je leert ermee omgaan als je een passie voor de sport hebt zullen we maar zeggen)
Ja meestal beginnen de wedstrijden voor haar rond 11:00 à 12:00 uur dan is het wat makkelijker allemaal.

Leuk man als ze in de selectie komen en je voor 2 dansjes om 08:00 aanwezig moet zijn en de prijsuitreiking rond 19:00 uur is :'(

Aan de andere kant veruit de meeste wedstrijden zijn in Groningen / Drenthe / Friesland dus da's nog wel te doen.

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:38

Garyu

WW

En: niet de hele familie meenemen. 2,5 uurtjes rijden is niet zo'n drama met alleen papa + dochter toch? Rij je om 5:00 weg, lekker doortuffen, ben je er om 7:30.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Garyu schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 13:57:
En: niet de hele familie meenemen. 2,5 uurtjes rijden is niet zo'n drama met alleen papa + dochter toch? Rij je om 5:00 weg, lekker doortuffen, ben je er om 7:30.
Eerlijk gezegd is het moeder + dochter, en vriendinnetje van dochter + moeder.

Dat zou ook mijn idee geweest zijn, maar blijkbaar is dat dan te vermoeiend voor de kinderen.
De mama's vinden dat geen doen..

Random WTF

Pagina: 1