Toon posts:

JumperFree na vastlopen hierop (A7V)?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren/vannacht aan 't stoeien geweest met BIOS A7V. O.a. busfrequentie van 100 naar 133 gezet. Deed toen niets meer. Vervolgens heb ik 't bord in de Jumper mode gezet en handmatig 100 MHz * 10,0 gejumped. Dit werkt!

Twee vraagjes nu: kan ik weer ongestraft terug naar JumperFree mode, of moet ik dan eerst resetten via clear CMOS?
En: Bij opstarten staat nog steeds vermeld: Athlon 750 MHz, maar ik draai 'm nu toch op 1 GHz? (zou ik er ook in hebben zitten, als de fabrikant bonafide is tenminste...)

Thanks anyway

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik denk toch dat je ff die soldeer puntjes met elkaar moet verbinden :(

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 09:16
Je kan denk ik wel weer naar jumperfree mode zonder probs. Gewoon proberen, als het niet werkt kan je altijd nog het cmos resetten...

ohja, is je cpu wel unlocked?? als er nog steeds athlon 750 staat draait ie daar dus wel op en niet op 1000... lijkt me een geval van gelockte cpu (dus potlood halen...)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Verwijderd

Bullshit, gewoon shift-F1 (of control-F1, weet ik veel, ooit 1x gebruikt..staat ergens in handleiding) indrukken tijdens de aan/uit-knop indrukken! Gaat 'ie automatisch weer terug op "zelf-zoek" modus :)