hoge ping met kabel

Pagina: 1
Acties:

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 23:56
ik heb sinds een tijdje kabel, 1 probleem nu: als ik quake speel (quake I met quakeworld client) heb ik een waardeloce ping van rond de 500, dus heel veel lag, en met mijn 56k6 modempje had ik er een van 200, hoe kan dit?? de server waar ik op speel is die van xs4all (quake.xs4all.nl).

Wat kan ik doen om mijn ping omlaag te krijgen??

Verwijderd

Ik zie de reply van JLP al komen hoor
Igr zeker?
whehe... :P

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
maxrate op 10000 zetten en ff kijken of je max_fps (als Quake1 dat ook heeft tenminste) wat lager moet worden gezet... :)

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 17:57
casema slachtoffer (a.k.a wanadoo)???

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
IGR zeker? >:)

Steam

Verwijderd

nee joh vast kotshema

• pica
Ziet je modem er zo uit?
Afbeeldingslocatie: http://activelist.gamepoint.net/demos1.gif
Zo ja, dan moet ik je teleurstellen. Hier zit ik nl ook aan vast, en is de slechtste kabelmodem te verkrijgen.

Welke ISP zit je bij trouwens?

Steam

Verwijderd

Heeeeeeej die van mij lijkt daar verdacht veel op alleen staat er casema op

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

hehe niet zo denegerent (d) over casema he! com21 premium is vette owange...ping 30 64kb/s en wel 1 piekie goedkoper als kpn adsl :)

blup

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hij heeft @home (zie sig en zijn ip >:)). En bij mij in de buurt dus ik kan zeggen dat je dan gewoon fout zit :).

Ik heb met online gamen meestal een ping van rond de 30 (en tot 50 wil ik accepteren). Ping bijv www.tweakers.net eens, kan ik een beetje vergelijken of je een hoge ping hebt of gewoon de verkeerde server hebt uitgekozen :).

Verwijderd

Even geen ondertitel signature (met dank aan Dennis) :D
welke Dennis?

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 02 september 2001 19:43 schreef UneXpeCteD- het volgende:
welke Dennis?
offtopic:
Dennisdotcom

Verwijderd

Als je modem er inderdaad zo uitziet en er casema opstaat zal ik je nu even hevig teleur gaan stellen dus bereid je maar voor. Je bent namelijk getroffen door 's Nederlands slechtste kabelprovider casema.

1. zeg maar dag dag tegen online gamen, want lager dan een ping van 500 heb je met cs niet voor 2.00 's nachts.\

2. als je nu nog in een clan zit kan je daar nu net zo goed uitgaan want met casema kan je wegens ping toch geen wars spelen (my case)

3. de ping die je nu hebt valt nog mee voor casema want hij wordt de komende tijd vast nog erger naarmate ze meer mensen aan gaan sluiten.

Ik zou dus zeggen bereid je voor op het ergste want meer dan ( met moeite) surfen zal je zolang je casema hebt niet kunnen doen.

Ik haat deze provider dan ook vanuit de grond van mijn hart en wordt er dan ook een beetje misselijk van dat sommige mensen zemelen over 'maar' een dld-snelheid van 30kb/s terwijl ze niet snappen hoe fucking frustrerend het is om op drukke tijden niet boven de 1,0kb/s uit komt.

Sommige onnozelaars denken dat het wel mee valt en dat het wel aan mijn instellingen ligt (zegt casema zelf ook) terwijl het een probleem is bij hun hele afzetmarkt. er zijn rechtzaken tegen ze aangespannen (die ze nog winnen ook) en gebruikersgroepen zoals de WIGG zeggen ook al niet veel goeds over dit verrotte bedrijf.

als er een bedrijf is dat ik een faillisement toewens dan is het toch wel dat wangedrocht van een casema

Verwijderd

hihi ik heb lekker sjello

en hier in EDE is het 140-160 kb/s hehe

sorry moest effe ben pure evil >:)

• pica
Sommige mensen hebben echt teveel bandbreedte.

Tijdens cssen, goh ik voelde een lagstootje... ff mijn ftp uitzetten.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeezuuuuuuuuuuuuuus.

Steam

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
whhaha ik download soms met 800kb per seconde :) en pieken van 1mb. 'k heb @home.

• pica
Op zondag 02 september 2001 22:57 schreef Irons het volgende:
Heel veel grote wijsheid
Ik herken mij in jou >:) alleen Casema->IGR. Serieus... :r is alles wat ik te zeggen heb.

Steam

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-02 17:26
Op zondag 02 september 2001 23:57 schreef Un4GiveN het volgende:
whhaha ik download soms met 800kb per seconde :) en pieken van 1mb. 'k heb @home.
:z

Verwijderd

JLP, als ik zo dat plaatje van dat modem van jou zie hebben ze bij IGR en Casema PRECIES hetzelfde modem, alleen met ander logootje erop.

allebei hetzelfde kutsysteem.

En in dit boerenbergdorp hebben we natuurlijk nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang nix beters en duurt het jaren voordat er kabelrechten vrijgegeven worden :(

unhappy me
:S

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 23:43 schreef JeanLucPicard het volgende:

Mwaw... Ik zit nu ook wat te uploaden (dance valley mp3tje.. :z ) met 10 kb/s en zat net te cs'en.. wat een klote ping hadik zeg... Zat onder de 50... :r .. :P

Verwijderd

Sow...ping van 50? jij hebt het niet getroffen zeg....

vind ik kut voor je.

als ik jou was zou ik verhuizen naar een beter oord. want dat soort wantoestanden kunnen natuurlijk niet.

kunnen we iets voor je doen?? een fonds voor je opzetten ofzo want ik kan me voorstellen dat je door deze tragische gebeurtenis enorm van slag af bent ;)

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 00:34 schreef Irons het volgende:

vind ik kut voor je.

als ik jou was zou ik verhuizen naar een beter oord. want dat soort wantoestanden kunnen natuurlijk niet.

kunnen we iets voor je doen?? een fonds voor je opzetten ofzo want ik kan me voorstellen dat je door deze tragische gebeurtenis enorm van slag af bent ;)
Men o men.. praat me er niet van... Wat een kl*te ping hebik altijd... Rond de 40/50 is gewoon onacceptabel... :r
En diegene die dit serieus gaat nemen.... :D :D :D

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 23:43 schreef JeanLucPicard het volgende:

Ik download ook gewoon een Divx in 1,5-2 uur tijdens het counterstriken. En geen lag. >:)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
De topicstarter heeft snel z'n abonnement opgezegd en zit nu z'n 56k weer aan te sluiten ;)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zondag 02 september 2001 23:57 schreef Un4GiveN het volgende:
En wij geloven dat :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Damn, ik ben ±20 uur een divx aan het downloaden als het niet meer is, en UT met een ping vn rond de 1000 spelen is ook niet alles :r sonera is :r

Verwijderd

offtopic:
[quote]
Op maandag 03 september 2001 00:32 schreef Raven_ het volgende:

[..]
Mwaw... Ik zit nu ook wat te uploaden (dance valley mp3tje.. :z ) met 10 kb/s en zat net te cs'en.. wat een klote ping hadik zeg... Zat onder de 50... :r .. :P
[/quote]

UPLOADEN MET 10 kb/sec???

Das om te huilen man!! :'( ik haal met mijn chello makkerlijk de 16 :7

Maar het probleem van de topicstarter is echt ZWAAR KL*TE...

BTW mijn modem van chello ziet er het zelfde uit alleen dan zwart

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik speel Elite Force met een ping van 13 ms :P

Maar ja ik heb geen Casema

Maar Chello !! *D

is er in jouw gebied geen chello beschikbaar ? Zo niet kan je altijd nog ADSL nemen van KPN ( Mxstream ) Constante download snelheid van 55 kbp/s.

dikzak

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Heb ook Chello, maar die pings haal ik dus ff never nooit niet he...
Lokaal (nederland) beste ping 50-100
Internationaal (usa) naar novalogic servers 490 !!!!!!

Door zo'n shit routertje in Engeland die de ping ff met 100-200 ms verhoogt, bah!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 14:01
Op maandag 03 september 2001 16:16 schreef Marv het volgende:
De topicstarter heeft snel z'n abonnement opgezegd en zit nu z'n 56k weer aan te sluiten ;)
rofl :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Maar het probleem van de topicstarter is echt ZWAAR KL*TE...
en dit probleem hebben ALLE wanadoo-basic (casema) abonnees dus. imagine the horror.

Verwijderd

is er in jouw gebied geen chello beschikbaar ? Zo niet kan je altijd nog ADSL nemen van KPN ( Mxstream ) Constante download snelheid van 55 kbp/s.
goh...en laat dit in de meeste casema regionen nou nog nieteens beschikbaar zijn.

(en dan vinden ze het gek dat in veel gebieden in zuid/noord holland online gaming op zo'n laag pitje staan :S

• brainball
  • Laatst online: 13-06-2023
whhaha ik download soms met 800kb per seconde en pieken van 1mb. 'k heb @home
dat is dus de reinste onzin die ik ooit gehoord heb |:(
Want @home kan maximaal maar 512Kb/s door die kabel pompen meer kan wel maar krijg je niet.
Maar 512 kon je alleen halen in de begin dagen van @home
tegenwoordig zitten er zoveel mensen op dat ik blij ben als ik 200+ Kb/s haal.

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 03 september 2001 17:03 schreef brainball het volgende:
dat is dus de reinste onzin die ik ooit gehoord heb |:(
Want @home kan maximaal maar 512Kb/s door die kabel pompen meer kan wel maar krijg je niet.
Maar 512 kon je alleen halen in de begin dagen van @home
tegenwoordig zitten er zoveel mensen op dat ik blij ben als ik 200+ Kb/s haal.
Wat jij zegt klopt ook niet helemaal ;). Wat @home max. geeft is 3,8 Mbps oftewel rond de 480 kb/sec. Dat kun je nog steeds halen, ik haal het zelf bijv regelmatig.
Daarnaast kon je in de begin dagen van @home WEL hoger halen, das wel 2 jaar geleden ondertussen maar toen heb ik regelmatig 600 kb/sec+ gehad ;)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Let er op dat je niet een filesharing proggie hebt aanstaan want als je aan het uploaden bent schiet je ping omhoog..

Verwijderd

100/140 kb per seconde....Q3 met een gemiddelde ping van 25.. netjes. Chello@zevenaar

Verwijderd

Euhm... IK speel niet zo vaak andere multiplayergames dan UT maar bij UT is et normaal om een ping van 100 te hebben... Je zit er meestal wel onder, maar dan nog!

Is het zo dat CS enzo gewoon lagere pings hebben?? KLan toch bijna niej???

• ipsec
  • Laatst online: 08-02 17:57
Op maandag 03 september 2001 00:34 schreef Irons het volgende:

vind ik kut voor je.

ik heb caseeeeeeeeehhhhhhhhma en met uppen haal ik wel es de 12 :P :9~ dl heb ik HEEEEEEEEEEEL soms 7

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 04 september 2001 12:45 schreef emingee het volgende:
Is het zo dat CS enzo gewoon lagere pings hebben?? KLan toch bijna niej???
Sorry, ik speel geen cs als ik een ping van 100 heb :). Ik heb op Strikerz.net servers meestal 35 oid, soms iets meer soms iets minder. Maar vanaf boven de 50 vind ik het een kutping (sorry :P)

Verwijderd

Dat snap ik dus echt niet heh... UT-users zeg es wat jullie pingz zijn??
Pagina: 1