slaaponderzoek in ziekenhuis

Pagina: 1
Acties:
  • 1.101 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjeleke
  • Registratie: Oktober 2014
  • Niet online
Betreft slaaponderzoek in ziekenhuis.

Ik lees al een tijdje zaken dat men via gedachten oa drones kan besturen.
Wat kunnen ze doen tijdens een slaaponderzoek ?
Kunnen ze herinneringen uitlezen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dooxed
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 15:57
Zeker kunnen ze dat. Ze kunnen ook je herinneringen overschrijven met een nieuw verhaal. Als je dan wakker wordt dan heb je dus nieuwe ideeën geïmplanteerd gekregen.

Nee hoor geintje. Waar is het slaaponderzoek voor? Wat zijn de klachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Slecht geweten?

Nee, dat kunnen ze niet.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjeleke
  • Niet online
hoe kunnen ze dan via sensor op je hoofd wachtwoord ingeven of drone besturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:18

silverball

De wagen voor moderne mensen

misjeleke schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 10:48:
Ik kan mij voorstellen dat simpele pulsen in je brein omzetten naar richtingen wat makkelijker is dan gênante acties uit je jeugd tevoorschijn halen.

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:50
Ja, dat kunnen ze. Maar alleen als je onder een groen of oranje dekbed ligt, anders resoneren de quantumbeladen informatiestralen van de 'Memory Extractor 2000' niet goed met de hersengolven en dan krijgen ze verkeerde herinneringen binnen.

Daarnaast is het wel van belang dat je minstens 3 uur van te voren een softijsje met discospikkels ophebt, heeft te maken met het glucoseniveau in je bloedvaten.

Even serieus: Ik snap niet zo goed wat een drone kunnen besturen met je 'gedachten' te maken heeft met het kunnen uitlezen van jou herinneringen tijdens een slaaponderzoek. Dat is toch helemaal geen onderdeel van het onderzoek, lijkt me? Als ze zo graag jou herinneringen nodig hebben voor hun onderzoek dan kunnen ze daar toch gewoon naar vragen?

Wat is nou precies de vraag achter je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 15:26
Ze lezen niet letterlijk je gedachten.
Maar kunnen wel degelijk hersenactiviteit meten.

Simpel uitgelegd; meten ze dus eerst de hersenactiviteit voor de verschillende drone stuurcommandos en koppelen dat vervolgens aan de controls en voila je kunt met "gedachten" de drone besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:53
Je kunt rustig kunt slapen hoor. Dit kunnen ze namelijk helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:27

CeesKees

I rest my Kees

Arunia schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 10:52:
[...]

Je kunt rustig kunt slapen hoor. Dit kunnen ze namelijk helemaal niet.
Ho ho!
Wel erbij zeggen dat het alleen niet werkt als je een alu-hoedje op hebt!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjeleke
  • Niet online
neem nu dit
.geek: Bedenker tcp/ip bestuurt drone met gedachten

in 2008 had een amerikaanse unief zo een headband gemaakt om in te loggen.
Ok ieder brein is uniek en men moet ook continue bijstellen zoals bij een biometrisch oog

[ Voor 34% gewijzigd door misjeleke op 10-05-2023 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:10
*pakt popcorn

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Als jij naar een appel kijkt kunnen ze een patroon in de hersenen zien. Door meerdere malen z'n gecontroleerde test te doen zou je daar een actie aan kunnen verbinden door aan een appel te denken.

Slaaponderzoek is iets heel anders en over het algemeen zijn daar ook nog vele mysteries over waarom mensen slapen. Ze kunnen in het ziekenhuis echter wel goed van slechte slaap onderscheiden. Meer info: YouTube: Waarom apps helemaal niet kunnen meten hoe goed jij slaapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
In dat artikel staat letterlijk:

"De organisatie gebruikte daarvoor een Parrot AR.Drone 2.0, in combinatie met een brein-computer-interface en software die de hersensignalen omzet naar commando's die geschikt zijn voor de drone. Dat kostte circa 650 euro aan hardware en software."

Het omzetten van hersensignalen zodat ze als commando's gebruikt kunnen worden om een Drone te besturen is wezenlijk anders dan op basis van hersenactiviteit kunnen uitlezen welke herinneringen jij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjeleke
  • Niet online
omzetten van hersensignalen zodat ze als commando's gebruikt kunnen worden om een Drone te besturen is wezenlijk anders dan op basis van hersenactiviteit

deze persoon kan toch geen hersenensignalen genereren in zijn brein? hij heeft een idee -> hersenen maken dan via pulsen signalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daffie
Hm verrek ik denk dat je gelijk hebt, ik zou dat slaaponderzoek maar niet doen dan want ze stelen wellicht je herinneringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjeleke
  • Niet online
Ik bedoel dit meer voor iemand met een trauma ofzo bvb na een ongeval op fiesterspiste en niks van dat moment kan herinneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-09 23:01

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

misjeleke schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:12:
Ik bedoel dit meer voor iemand met een trauma ofzo bvb na een ongeval op fiesterspiste en niks van dat moment kan herinneren
Nee, ze kunnen niet een scan maken en zien dat Pietje 2 jaar terug met z'n dronken kop tegen een auto is gefietst. Ze kunnen electrische impulsen zien (mits je zo'n mooi net op krijgt) maar beelden is behoorlijk lastig en gaat obv interpretatie van die electrische impulsen.
deze persoon kan toch geen hersenensignalen genereren in zijn brein? hij heeft een idee -> hersenen maken dan via pulsen signalen.
Eh? Dus jij claimt dat je hersenen onafhankelijk zijn van de rest van je lichaam/persoonlijkheid?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Volgens mij planten ze een idee in jouw hoofd. Dat doen ze bijvoorbeeld door een brief met wat tekst, die voor jou enorm van levensbelang is (of men overtuigd jou daarvan), in een kluis te leggen in jouw dromen. Die kluis stelt dan jouw brein voor en de brief is natuurlijk het idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:46
Ik dacht even dat dit de huiskamer was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23-09 21:25
misjeleke schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:01:

Jij hebt geen controle over je hersenen? Dat verklaart wel het een en ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nee dat kan bij mijn weten niet zo laat staan met details en zonder toestemming.

Mijn advies is het er verder met een arts over te hebben: die hebben gestudeerd voor dit soort zaken.

Op deze manier gaat dit topic niet werken, een met concrete voorbeelden / wetenschappelijke papers onderbouwde discussie over dit soort zaken lijkt me prima maar op deze manier is het slechts troll-voer dus ik sluit het maar..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.