Ik heb een TP-link Archer AX55 gekocht om mijn wireless netwerk een boost te geven. Eerst dacht ik met de nieuwe TP-link Archer AX55 de wireless-functie van de Experia box v10 over te laten nemen. Dat werkt, het signaal is beter (zeker met WiFi6), maar niet echt op de 2.4 GHz band. En die heb ik net nodig om wat WiFi lampjes in het einde van het huis een wat betere verbinding te geven (het is beter, maar nog niet genoeg).
Daarom dacht ik mijn nieuwe TP-Link als access point op de eerste verdieping te zetten. Maar zonder een netwerkdraadje te trekken (want dat is lastig, lastig, lastig).
Is het mogelijk om de TP-Link draadloos als draadloos accesspoint te laten werken icm de Experia box v10?
Wat ik al gevonden/geprobeerd hebt:
Gebruik de WDS functie van de TP-Link. Echter, deze AX55 heeft geen WDS!!! Hij heeft EasyMesh functie en dat krijg ik niet geconnect aan de Experia box (doe ik iets fout?)
Weet iemand of het mogelijk is? Wat zou ik kunnen proberen?
Daarom dacht ik mijn nieuwe TP-Link als access point op de eerste verdieping te zetten. Maar zonder een netwerkdraadje te trekken (want dat is lastig, lastig, lastig).
Is het mogelijk om de TP-Link draadloos als draadloos accesspoint te laten werken icm de Experia box v10?
Wat ik al gevonden/geprobeerd hebt:
Gebruik de WDS functie van de TP-Link. Echter, deze AX55 heeft geen WDS!!! Hij heeft EasyMesh functie en dat krijg ik niet geconnect aan de Experia box (doe ik iets fout?)
Weet iemand of het mogelijk is? Wat zou ik kunnen proberen?