Ik heb de laatste tijd even helemaal niets te doen, of ik zorg dat ik niets te doen heb
, dus probeer ik in Super Mario 64 alle muntjes in elk level te pakken.
Nu is mijn vraag of er hier nog iemand is die zich met deze schier onmogelijke, nutteloze en tijdrovende taak heeft beziggehouden
.
Ik heb nu alle muntjes (denk ik) in:
- Level 01: Bob-omb Battlefield (146)
- Level 02: Whomp's Fortress (141)
- Level 03: Jolly Roger Bay (104)
- Level 04: Cool Cool Mountain (154)
- Level 05: Big Boo's Haunt (151)
- Level 08: Shifting Sand Land (136)
- Level 09: Dire Dire Docks (106)
- Level 10: Snowman's Land (126)
- Level 11: Wet-dry world: (152)
- Level 14: Tick tock clock (128)
Ik moet dus nog:
- Level 06: Hazy Maze Cave
- Level 07: Lethal Lava Land
- Level 12: Tall Tall Mountain
- Level 13: Tiny Huge World
- Level 15: Rainbow Ride
Volgens mij zijn level 12, 13 en 15 wel goed te doen, maar in Hazy Maze Cave heb je twee ogen (Mr. I's) zitten, en die kan ik maar niet dood krijgen (1tje met heel veel moeite), maar het lukt me niet om rond die tweede rondjes te rennen, heeft iemand daar een tip voor?
.
En in Lethal Lava Land is het grootste probleem de twee bullies in de vulkaan, hoe krijg je daar het muntje? Is de beste optie er gewoon een beetje suicidaal achteraan springen, of is er een andere optie die de voorkeur geniet?
Iemand die hier tips voor heeft?
Nu is mijn vraag of er hier nog iemand is die zich met deze schier onmogelijke, nutteloze en tijdrovende taak heeft beziggehouden
Ik heb nu alle muntjes (denk ik) in:
- Level 01: Bob-omb Battlefield (146)
- Level 02: Whomp's Fortress (141)
- Level 03: Jolly Roger Bay (104)
- Level 04: Cool Cool Mountain (154)
- Level 05: Big Boo's Haunt (151)
- Level 08: Shifting Sand Land (136)
- Level 09: Dire Dire Docks (106)
- Level 10: Snowman's Land (126)
- Level 11: Wet-dry world: (152)
- Level 14: Tick tock clock (128)
Ik moet dus nog:
- Level 06: Hazy Maze Cave
- Level 07: Lethal Lava Land
- Level 12: Tall Tall Mountain
- Level 13: Tiny Huge World
- Level 15: Rainbow Ride
Volgens mij zijn level 12, 13 en 15 wel goed te doen, maar in Hazy Maze Cave heb je twee ogen (Mr. I's) zitten, en die kan ik maar niet dood krijgen (1tje met heel veel moeite), maar het lukt me niet om rond die tweede rondjes te rennen, heeft iemand daar een tip voor?
En in Lethal Lava Land is het grootste probleem de twee bullies in de vulkaan, hoe krijg je daar het muntje? Is de beste optie er gewoon een beetje suicidaal achteraan springen, of is er een andere optie die de voorkeur geniet?
Iemand die hier tips voor heeft?