Toon posts:

Verschil tussen HP Laserjet 5L en 6L

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen een HP Laserjet 5L en een 6L printer. Ik kan goedkoop aan een van beide komen maar weet niet of er nog (veel) verschil zit tussen beide printers. Ik kan er op internet ook niet veel over vinden, het zijn natuurlijk al wel oude beestjes.
Albvast bedankt voor de hulp !!

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:46

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Ik weet dat er mechanisch geen verschil in zit (gaan dezelfde parts in). Kan zijn dat de 6L een hogere res heeft (geloof het niet), of dat ie wat sneller is.

Houd er rekening mee dat dit geen printers zijn voor grotere hoeveelheden.

Persoonlijk hoef ik zo'n type niet. Papier staat er rechtop in, op 3 palletjes, krigt dus kleine deukjes. Tevens zijn er problemen met het oppakken van papier (hij pakt dan meerdere velletjes op, moet de pick-up unit verv. worden).

Hoop dat je er wat mee kan !!

I play my enemies like a game of chess...

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Op zondag 02 september 2001 13:22 schreef Angelfire het volgende:
Ik weet dat er mechanisch geen verschil in zit (gaan dezelfde parts in). Kan zijn dat de 6L een hogere res heeft (geloof het niet), of dat ie wat sneller is.

Houd er rekening mee dat dit geen printers zijn voor grotere hoeveelheden.

Persoonlijk hoef ik zo'n type niet. Papier staat er rechtop in, op 3 palletjes, krigt dus kleine deukjes. Tevens zijn er problemen met het oppakken van papier (hij pakt dan meerdere velletjes op, moet de pick-up unit verv. worden).

Hoop dat je er wat mee kan !!
Ben het een eind met je eens, alleen over dat vervangen van de papertray: [topic=115455]. Werkt uit de kunst.

Fun while it lasted: World Community Grid!