zwart moederbord kabletje

Pagina: 1
Acties:

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 16:28

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Ik was net thuis bij me vader want zijn computer deed het niet goed meer. Dus ik alle hardware nageken.(hij kwam niet door zijn post heen). Afijn niks kunnen ontdekken wat stuk was tot ik het kabeltje die vanaf je voeding naar je moederbord loopt eraf trok. Die kabel was bij twee draadjes helemaal zwart. Nadat ik heb een beetje schoon geblazen had met perslucht en de computer weer aan gezet heb deed ie het weer.

Maar nou vraag ik me af hoe lang kan dit nog goed gaan.

Btw het gaam om een pII 300 (dus oude computer).

Oh ja wist niet zeker of het hier moest.Dus verplaats hem als ie ergens anders moet.

Lekker zijn is een gave :)

Verwijderd

controleer goed of de isolatie niet is beschadigd en er sluiting kan ontstaan verder zal het wel goed gaan denk ik

rustig aan dan breekt het lijntje niet! :P

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Ja die zag er goed uit. Maar het punt is dat het er uit zag of er dus al kotsluiting is geweest.

Verwijderd

als er sluiting was had je er zeker wel iets van gemerkt en was waarchijnlijk je mobo overleden zal wel goed gaan joh

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Daar heb je idd gelijk in. Maar goed het is toch een oud beesie

Verwijderd

heb dat soort dingen al wel vaker gezien bij ietwat oude mobo`s raar maar waar, ik schrijf het meestal toe aan ouderdom!

Verwijderd

Ik denk nie dat er kortsluiting is geweest, dan had mobo gefried geweest of de zekering van de voeding er uit gelegen.
En als je algehele zekerheid wilt een nieuwe voeding is nou ook weer niet zo duur.

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Nah ja het was zo een kleur die je krijgt als je kotsluiting heeft gehad dus vraag me af nu wat het anders had kunnen zijn.

Pagina: 1