Windows 11 + GoPro Hero 11 Black problemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serellyn
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-07 12:53
Recentelijk heb ik een Hero 11 Black in ontvangst mogen nemen, deze gaat over een paar maanden lekker mee op vakantie naar Noorwegen. Zin in. Nu ben ik even aan het testen en loop ik tegen een probleem aan.

Als ik de GoPro met een kabeltje verbind aan mijn Windows 11 pc, dan wordt de camera herkent, maar kan ik niet bij het SD kaartje komen. Daarnaast, als ik de GoPro Quik app open op de pc, dan ziet hij de camera met de SD CARD CAPACITY: --GB en 0% gebruikt. Als ik dan verder de instellingen aanklik van de Quik app, dan is camera model "GoPro Camera" (ontbreekt hier niet het daadwerkelijke modelnr?) en bij camera firmware staat "Version Unknown (Up to date)".

De camera bij mijn partner in de pc geprikt, daar gaat het prima. Zij zit overigens op Windows 10.

...

Genomen stappen;

- GoPro firmware update via mobiele Quik app
- SD kaart geformateerd via de GoPro camera
- GoPro camera factory reset

...

Dit lijkt mij een geval van Windows 11 driver problemen, maar ik kan nog geen oplossing vinden. Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCr2WjCAOATPoayUS1LNjqmFCso=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fMBmoQwajYwyPqChjyw68tbR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6bTZN_OsNhPytlawWjfCmJjgzWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n26B46PVWdohueYz7VCPPblL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O5aNEiYuUyUc3Jz5ChcG8puUGTQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JpMwKc7osSpBu5RTIXX8RQ03.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 76% gewijzigd door Serellyn op 09-05-2023 14:05 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodad
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 30-07-2023
Wie heeft advies over groPro hero11 black.
Ik weet niet hoe ik mijn films op mijn laptop krijg met Quik lukt het niet .
Is er misschien een ander programma voor is ,of weet iemand wat ik kan doen?
Gr Indodad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serellyn
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-07 12:53
Indodad schreef op zondag 30 juli 2023 @ 09:23:
Wie heeft advies over groPro hero11 black.
Ik weet niet hoe ik mijn films op mijn laptop krijg met Quik lukt het niet .
Is er misschien een ander programma voor is ,of weet iemand wat ik kan doen?
Gr Indodad
Als je verbonden bent met usb dan kun je als het goed is via de file explorer bij het gopro kaartje. Als dit niet lukt dan kun je het beste je sd kaartje uit de gopro halen en in een kaartlezer stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben-i
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-07 15:25
De Gopro Quik app voor Windows en Mac wordt al een aantal jaren niet meer ondersteund, alleen de mobile Gopro Quik app werkt. je kan nog wel in Quik je video's importeren als je het sd kaartje in een cardreader plaatst, maar je kan de bestanden niet meer bewerken dus nutteloos.
Beste manier is om via Windows verkenner je bestanden naar laptop te verplaatsen en te bewerken met een andere video editer zoals DaVinci Resolve o.i.d