Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Tiger
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 09-05-2023
Hallo, ik ontvang bericht van WA dat mijn gekoppelde apparaten zijn ontkoppeld terwijl ik geen apparaten heb gekoppeld. Is hier iemand bekend mee? Grtz!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Flying Tiger schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 06:11:
Hallo, ik ontvang bericht van WA dat mijn gekoppelde apparaten zijn ontkoppeld terwijl ik geen apparaten heb gekoppeld. Is hier iemand bekend mee? Grtz!
Heb je toevallig ooit de whatsapp web gebruikt op een apparaat? Dat valt namelijk ook onder een 'koppeling'.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Flying Tiger schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 06:11:
Waar kreeg je die melding? Heb je toevallig een screenshot / foto gemaakt?

Verder gaat dit over WhatsApp, dus ik verhuis je topic even van IH naar AND. (aangenomen dat je een Android toestel hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Tiger
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lw4adbSSMPp-od8otW2ZIz7a1eY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JTm9513FbAm06pVBwsmrIbkq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Tiger
Dit is het betreffende bericht. Gisteren heb ik idd een apparaat gekoppeld gehad, maar vervolgens ook netjes weer ontkoppeld. Deze melding zou ikzelf dus niet (meer) verwachten, vandaar. Grtz!