Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag lekker kunnen gamen op 1440p/144hz en dat de computer dit zonder problemen kan doen. Hier speel ik spellen zoals No man Sky, Subnautica,WoW etc. Ik wil ook graag mijn oculus quest 2 eraan kunnen verbinden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget in mijn hoofd zitten rond de 1700 euro. Minder is altijd mooi meegenomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niks. Scherm en toetsenbord moet ik ook nog aanschaffen maar zit niet bij bovengenoemd budget inbegrepen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken mij niet echt uit, maar ik denk vanuit het budget gezien een AMD-build (future proof)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag geluidsniveau, grootte maakt niet veel uit.
Ga je overklokken?
Zeer waarschijnlijk niet, heel misschien in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Er naar kijken of dat alles compatibel is met elkaar. Dit is voor mij een eerste keer om een computer in elkaar te zetten en ik heb er verder weinig verstand van.
Hieronder heb ik een lijstje in elkaar gezet.Zou dit ongeveer kloppen, mis ik nog iets of dingen die beter aangepast kunnen worden.
Alvast enorm bedankt.
Ik wil graag lekker kunnen gamen op 1440p/144hz en dat de computer dit zonder problemen kan doen. Hier speel ik spellen zoals No man Sky, Subnautica,WoW etc. Ik wil ook graag mijn oculus quest 2 eraan kunnen verbinden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget in mijn hoofd zitten rond de 1700 euro. Minder is altijd mooi meegenomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niks. Scherm en toetsenbord moet ik ook nog aanschaffen maar zit niet bij bovengenoemd budget inbegrepen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken mij niet echt uit, maar ik denk vanuit het budget gezien een AMD-build (future proof)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag geluidsniveau, grootte maakt niet veel uit.
Ga je overklokken?
Zeer waarschijnlijk niet, heel misschien in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Er naar kijken of dat alles compatibel is met elkaar. Dit is voor mij een eerste keer om een computer in elkaar te zetten en ik heb er verder weinig verstand van.
Hieronder heb ik een lijstje in elkaar gezet.Zou dit ongeveer kloppen, mis ik nog iets of dingen die beter aangepast kunnen worden.
Alvast enorm bedankt.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 212,65 | € 212,65 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6950 XT Phantom Gaming D 16G | € 649,- | € 649,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 91,90 | € 91,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
| 2 | Ventilators | be quiet! Silent Wings 3, 140mm | € 21,88 | € 43,76 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K | € 147,55 | € 147,55 |
| 1 | Voedingen | ASUS ROG Strix 750W Gold | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 49,90 | € 49,90 |
| Totaal | € 1.766,38 | |||