Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk alleen gamen, me huidige systeem met een 1070 begint redelijk gedateerd te worden, met ook Diablo IV in aantocht wil ik graag upgraden. Er zal gespeeld worden op 1440p met de settings zo hoog als dat het vloeiend blijft 60+ fps, hoger boeit me niet perse.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb de BBG van maart als basis aangehouden, daarbij is met wat aanpassingen 1000 euro een mooi budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, schermen (2x dell 1440p) + toetsenbord + muis + koptelefoon + behuizing
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uhm tja zie het lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, heb ik de voorkeur voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij hoeft niet stil te zijn aangezien de desktop op de vliering boven me staat en met 5m USB + DisplayPort op de schermen zit aangesloten. Looks zijn ook totaal niet belangrijk, voor de behuizing gebruik ik een kast die al generaties meegaat, en dat is prima.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Als basis heb ik dus de BBG aangehouden (met de aangeraden upgrades daarin Ryzen 5 5600 > Ryzen 7 5700X en 6700XT > 6750XT.
De voeding die daarin gebruikt wordt lijkt een vorige generatie, daarom de opvolger gepakt (is dat goed?)
Zijn er andere/betere keuzes te maken 2 maanden na het uitkomen van de BBG?
Is de CPU koeler echt zoveel beter dan de standaard? Aangezien ik niet ga overklokken en geluid geen issue is.
Hopelijk komt het lijstje hieronder goed door..
Eigenlijk alleen gamen, me huidige systeem met een 1070 begint redelijk gedateerd te worden, met ook Diablo IV in aantocht wil ik graag upgraden. Er zal gespeeld worden op 1440p met de settings zo hoog als dat het vloeiend blijft 60+ fps, hoger boeit me niet perse.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb de BBG van maart als basis aangehouden, daarbij is met wat aanpassingen 1000 euro een mooi budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, schermen (2x dell 1440p) + toetsenbord + muis + koptelefoon + behuizing
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uhm tja zie het lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, heb ik de voorkeur voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij hoeft niet stil te zijn aangezien de desktop op de vliering boven me staat en met 5m USB + DisplayPort op de schermen zit aangesloten. Looks zijn ook totaal niet belangrijk, voor de behuizing gebruik ik een kast die al generaties meegaat, en dat is prima.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Als basis heb ik dus de BBG aangehouden (met de aangeraden upgrades daarin Ryzen 5 5600 > Ryzen 7 5700X en 6700XT > 6750XT.
De voeding die daarin gebruikt wordt lijkt een vorige generatie, daarom de opvolger gepakt (is dat goed?)
Zijn er andere/betere keuzes te maken 2 maanden na het uitkomen van de BBG?
Is de CPU koeler echt zoveel beter dan de standaard? Aangezien ik niet ga overklokken en geluid geen issue is.
Hopelijk komt het lijstje hieronder goed door..
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550M DS3H (rev. 1.0/1.1/1.2/1.3) | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual Radeon RX 6750 XT OC Edition | € 434,- | € 434,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 65,55 | € 65,55 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 550W | € 91,41 | € 91,41 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 49,90 | € 49,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 948,86 | ||