Toon posts:

> Adresregel 2 invullen < Jack & Jones bestelling

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luukdr98
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 22:56
Beste mensen,

Altijd lastig om een nieuwe vraag/topic te starten(ivm spam/troep), maar ik heb even research gedaan of ik toch niet iets kon vinden, en ik heb niks kunnen vinden. En ik moet deze vraag toch echt kwijt, want het is een vervelende beer op de weg.

Het ding is als volgt:

Ik wil een bestelling plaatsen bij Jack & Jones,

Daarbij geeft hij bij wát ik ook in vul, steeds aan:
"Gebruik adresregel 2 om meer informatie toe te voegen over je adres"

Alsin de melding blijft steeds staan, en ook als ik daadwerkelijk allemaal verschillende adressen invoer.
Ik heb het al op meerdere devices geprobeerd, maar overal blijft dezelfde melding aanhouden.

Iemand hier bekend mee?

Dankjewel alvast!

Alle reacties

Acties:
  • +6Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:00
Misschien een beter idee om contact op te nemen met Jack&Jones in plaats van hier een topic aanmaken.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Gewoon zelfde adres opnieuw invullen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luukdr98
WCA schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:01:
Misschien een beter idee om contact op te nemen met Jack&Jones in plaats van hier een topic aanmaken.
Ja.. dacht ik al. Ik zag dit als een quick fix. Ik zal er aan denken! Maar ik had hier: 'een vraag stellen' aangevinkt ipv een topic maken, dus ik dacht dat ik goed zat :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luukdr98
99ruud99 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:01:
Gewoon zelfde adres opnieuw invullen.
Doet het niet helaas..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20
Probeer een andere browser? Misschien doet het formulier minder moeilijk op je mobiel of ander apparaat/browser.
Edit: dat had je al geprobeerd, sorry.

[Voor 15% gewijzigd door Reinier op 08-05-2023 12:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luukdr98
Reinier schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:05:
Probeer een andere browser? Misschien doet het formulier minder moeilijk op je mobiel of ander apparaat/browser.
Edit: dat had je al geprobeerd, sorry.
Maakt niet uit, bedankt voor je antwoord. Ik ga denk ik maar ff contact opnemen met Jack & Jones.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee