Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Heb ik een extra vraag nog even, is er ook een programma onder win2k waarmee ik een backup kaqn maken naar 1 groot bestand maar dan wel met hele sterke compressie.
Winace dus niet want die heeft bij mij op 2 computers problemen met directories.
Winace is een standaard compressieprogramma en ook geen backupprog dus...
Winace dus niet want die heeft bij mij op 2 computers problemen met directories.
Winace is een standaard compressieprogramma en ook geen backupprog dus...
Verwijderd
je kan toch met een (goeie oude) dosflop opstarten en dan ghostdraaien??
kijk wel uit dat partities soms om en om benoemd worden en soms weer alle partities van ene had en dan alle partities van bijv je raid array.
dus dat je niet verkeerde partitie aan het ghosten bent
suc6 ermee iig
kijk wel uit dat partities soms om en om benoemd worden en soms weer alle partities van ene had en dan alle partities van bijv je raid array.
dus dat je niet verkeerde partitie aan het ghosten bent
suc6 ermee iig
dus ik kan ook bepaalde patities backuppen??
Allen weet ik niet hoe dat moet
Ik had eerst gohst geinstaleerd maar die werkte niet onder win200
Allen weet ik niet hoe dat moet
Ik had eerst gohst geinstaleerd maar die werkte niet onder win200
Ghost moet je onder dos draaien. Gewoon even booten met een WINDOWS 98 of ME cd en dan een dos prompt nemen.
Dan GHOST opstarten en je als je leest kun je precies zien wat je wilt doen. Ja, je kunt elke partitie die je wilt backuppen. Ook hele discs kun je backuppen of clonen naar andere schijven.
Dan GHOST opstarten en je als je leest kun je precies zien wat je wilt doen. Ja, je kunt elke partitie die je wilt backuppen. Ook hele discs kun je backuppen of clonen naar andere schijven.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
ok thanx allemaal
ga het zo testen
ga het zo testen
Pagina: 1