Mijn vraag:
Ik ben opzoek naar een makkelijke tekentool om de voorkant van mijn woning te tekenen i.v.m. aanvragen van zonnepanelen in beschermd stadsgezicht.
Wat moet ik tekenen:
- Bouwkundig dakplattegrond 1:100 nieuwe situatie inclusief zonnepanelen
- Bouwkundig gevelaanzicht voorzijde 1:100 met zonnepanelen
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Sketchup?
Floorplanner?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik vind vooral betaalde software om een bouwtekening te maken, kan ik met Sketchup of Floorplanner een voldoende goede tekening maken voor de vergunning?
Ik heb oude papieren tekeningen van de woningen die ik kan gebruiken als handleiding voor de tekening. Dus in principe zoek ik alleen een tool waarin ik dit kan overnemen zodat ik de zonnepanelen er in kan tekenen.
Ik ben opzoek naar een makkelijke tekentool om de voorkant van mijn woning te tekenen i.v.m. aanvragen van zonnepanelen in beschermd stadsgezicht.
Wat moet ik tekenen:
- Bouwkundig dakplattegrond 1:100 nieuwe situatie inclusief zonnepanelen
- Bouwkundig gevelaanzicht voorzijde 1:100 met zonnepanelen
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Sketchup?
Floorplanner?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik vind vooral betaalde software om een bouwtekening te maken, kan ik met Sketchup of Floorplanner een voldoende goede tekening maken voor de vergunning?
Ik heb oude papieren tekeningen van de woningen die ik kan gebruiken als handleiding voor de tekening. Dus in principe zoek ik alleen een tool waarin ik dit kan overnemen zodat ik de zonnepanelen er in kan tekenen.