Samsung TV: geluid video (via USB) stopt na een tijdje

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krode
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-10 13:57
Hey allemaal,
Ik heb een video waarvan het geluid prima doet als ik deze afspeel op de PC.
Deze heb ik op een USB stick gezet, en ingeplugd in de Samsung Smart TV type: QE65Q80AA

Het geluid doet prima in het begin, maar na ik denk ongeveer 1,5 minuut stopt het geluid terwijl het beeld doorgaat. spoel ik verder of terug, dan doet het geluid wel en na een tijdje is het geluid weer weg.
Het ligt dus niet aan de video. Ik heb voor de zekerheid de .MP4 bestand naar een ander formaat .MOV, maar geen verbetering. Het probleem blijft aanhouden.

In de instellingen van de TV heb ik het geluid een keer gereset, maar ook dit geeft geen oplossing.

Hebben jullie nog tips? Ik vindt het erg vervelend, maar kan ook niet de oplossing vinden.

Beste antwoord (via Krode op 08-05-2023 13:55)

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-10 22:09
Wat voor audio codec gebruik je in je MP4 bestand? Is dit compatibel met je TV?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:55
Ik weet te weinig over dit onderwerp om met een oplossing te komen, maar een paar vragen die bij mij opkomen.

De video afspelen op de computer vanaf de usb stick ipv lokaal, werkt dit wel zonder problemen?

Werkt het afspelen van de video wel op een andere device? (Bijvoorbeeld laptop, of mediaspeler)

Werken andere video’s wel als je deze op de tv wilt afspelen vanaf een usb stick?

Heb je een andere usb stick of usb poort geprobeerd?

Het is een recente tv.
Zou het een mogelijkheid zijn om de video naar je tv te streamen via plex of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krode
Brandonvds schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:58:
Ik weet te weinig over dit onderwerp om met een oplossing te komen, maar een paar vragen die bij mij opkomen.

De video afspelen op de computer vanaf de usb stick ipv lokaal, werkt dit wel zonder problemen?

Werkt het afspelen van de video wel op een andere device? (Bijvoorbeeld laptop, of mediaspeler)

Werken andere video’s wel als je deze op de tv wilt afspelen vanaf een usb stick?

Heb je een andere usb stick of usb poort geprobeerd?

Het is een recente tv.
Zou het een mogelijkheid zijn om de video naar je tv te streamen via plex of iets dergelijks?
Ik heb meerdere USB sticks geprobeerd, beide USB poorten op de TV, maar allen doet hetzelfde probleem. Oo heb ik een andere video op die manier geprbeerd af te spelen, maar ook dan hetzelfde. Op de laptop doet alles wel volgens wens.

Het is een recente TV inderdaad,maar een server opzetten wordt lastig. Ik wil het graag via USB doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krode
Archer_VC10 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:52:
Dat was het inderdaad!
Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
Graag gedaan! Kan je nog laten weten welke codec het was? Dit kan voor andere mensen met dit type TV nuttig zijn.
Pagina: 1