Toon posts:

Detonator 4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha die luitjes...

Weten jullie toevallig waar ik deze kan downloaden ik zoek ze al meer dan 2 weken!! Het maakt mij niet uit of het de beta drivers zijn of de officiele!! Ik heb namelijk een Leadtek Geforce2 PRO en ik las bij de test dat je dan een snelheids winst had van zo'n 10% >:) Alleen kan ik die drivers niet vinden :( en ik wil ze zo graag!! Weten jullie misschien waar ik die dan kan downloaden?

Alvast bedankt!!

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

[topic=204164/1/25]

hier zijn ze niet te vinden, maar je bent zeker niet de enige die er naar opzoek is :) :)

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik maar hoe kunnen ze dan weten dat er een snelheids winst is van zo'n 10% bij de Geforce2 PRO? Zij zullen die drivers toch ook gekregen moeten hebben? Hoe zouden ze dan moeten weten dat er een snelheids winst is van zoveel procent? Zouden ze dat dan uit hun duim zuigen dan denk je dat soms?

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

dat zijn drivers van Nvidia, officieel dus.
de sites die die gekregen hebben mogen die niet verspreiden.
er zijn zelfs al betere op komst.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Voor al je nvidia driver needs: http://www.m3dzone.com/ (Detonator 4 is de 20.x serie).

edit:
Hmm ze staan er niet... storend...

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook al op de site gekeken waar de benchmarks ervan stonden, maar daar stond dat nVidia bezig was om ze te veranderen.... Zullen ze ze dan NOG sneller maken of hebben ze de drivers zo gemaakt dat het snel was vor publiciteit en dus de drivers weer langzamer maken. Of zijn ze die drivers nog sneller aan het maken dan?

Verwijderd

Topicstarter
Zouden ze hier mischien iets weten: www.nvnews.net

Kep gekeken maar helaas :( niks :( :(
Pagina: 1