Ik heb recent een tweede Sonos PLAY:1 speaker gekocht voor een stereo setup. Echter wil ik voor surround gaan met de Sonos Ray door deze aan te sluiten aan m'n TV met de optical out. Ik gebruik alleen een HTPC die ik via HDMI heb aangesloten aan m'n TV om series op m'n streaming platforms te kijken.
Ziet er ongeveer zo uit:
:strip_exif()/f/image/aq1TJPt9Gh90c8F6puvA3uWX.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu ben ik geen held in Hifi. Ik gok dat ik wat instellingen hier en daar moet aanpassen waar ik zelf met wat guides online vast wel uitkom, maar ik heb een vrij entry-level vraag:
Komt het surround signaal (voor ondersteunde media, bijv. 5.1 audio films op Netflix) uit m'n computer via de HDMI kabel, door de TV en optische kabel bij de soundbar aan?
Mvg,
~ J
Ziet er ongeveer zo uit:
:strip_exif()/f/image/aq1TJPt9Gh90c8F6puvA3uWX.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu ben ik geen held in Hifi. Ik gok dat ik wat instellingen hier en daar moet aanpassen waar ik zelf met wat guides online vast wel uitkom, maar ik heb een vrij entry-level vraag:
Komt het surround signaal (voor ondersteunde media, bijv. 5.1 audio films op Netflix) uit m'n computer via de HDMI kabel, door de TV en optische kabel bij de soundbar aan?
Mvg,
~ J
[ Voor 4% gewijzigd door JSande op 07-05-2023 20:52 ]
Auw! Kennis naar m'n hoofd gegooid.