And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Volgens mij staat dat allemaal ergens vermeld maar ik weet niet meer waar 
maar zoek ff op www.tweakers.net naar FEMME
maar zoek ff op www.tweakers.net naar FEMME
Femme heeft zichzelf 10.000 x geregistreerd en toen wasssut groot en kwamen er mensen
Eerst was T.net hosted by Pair en volgens mij was dat ook betaald. Later stapte T.net over naar Vuurwerk, dat gesponsord hosting aanbiedde. Maar ze zijn nu bezig met een artikel over de hosting geschiedennis van T.net, daarin kan je alles lekker lezen
.
Lekker brak nederlands weer
Lekker brak nederlands weer
Verwijderd
Je vergeet rackspace (dat is voor vuurwerk)Op zondag 02 september 2001 12:45 schreef Aikeleer het volgende:
Maar idd, Femme zou bijna klaar zijn met een artikel over de hostinggeschiedenis.
Pair ken ik niet maar ik weet nog dat ik 'begonnen' ben met een gehoste T.net bij Rackspace in the USA. Toen Vuurwerk en toen TrueServerOp zondag 02 september 2001 12:45 schreef Aikeleer het volgende:
Eerst was T.net hosted by Pair
OwjaOp zondag 02 september 2001 12:47 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Je vergeet rackspace (dat is voor vuurwerk)
Maar idd, Femme zou bijna klaar zijn met een artikel over de hostinggeschiedenis.
Rackspace, daar heb ik nog nooit iets positiefs over gehoord. als ik Femme meot geloven is dat een soort ICT-wedeka.
This too shall pass
Wat je wil weten staat allemaal in dat artikel dat ooit nog eens keer moet afkomen.
T.net werd in het begin gehost op een pair webmaster accountje van 30 dollar per maand. Later werden dat twee accountjes voor WoT en het forum (ivm traffic). Daarna kwam in november 1999 de overstap naar een dedicated server (dual PIII-450, 768MB) bij Rackspace.com en daarna eind mei 2000 naar Vuurwerk met twee eigen servers.
T.net werd in het begin gehost op een pair webmaster accountje van 30 dollar per maand. Later werden dat twee accountjes voor WoT en het forum (ivm traffic). Daarna kwam in november 1999 de overstap naar een dedicated server (dual PIII-450, 768MB) bij Rackspace.com en daarna eind mei 2000 naar Vuurwerk met twee eigen servers.
Verwijderd
nou, da's duidelijk..
en wanneer mogen we dat artikel verwachten Femme?
tip: jaag niet zoveel heen en weer op de dragstrip tussen zieuwent en ruurlo, maar ga typen
tip: jaag niet zoveel heen en weer op de dragstrip tussen zieuwent en ruurlo, maar ga typen
Dat zal nog wel ff duren denk ik. Het had eigenlijk al vlak na de move naar Trueserver moeten verschijnen, maar dat is er niet van gekomen. En nu heeft Femme het helemaal veel te druk met devvenOp zondag 02 september 2001 18:21 schreef Juggernaut het volgende:
nou, da's duidelijk..
Op zich is het wel interessant om te weten, maar het heeft nu gewoon geen prioriteit...
Ja inderdaad...om traffic de besparen stond T.net over heel wat verschillende accountjes verspreidOp zondag 02 september 2001 19:17 schreef RedRoon het volgende:
Vergeet de plaatjes niet vanaf een aantal uni's in Nederland tijdens de Pair tijd....
Had toch ook wel z'n charme
dat identificeert de ware non-profit tweakerspirit.Op zondag 02 september 2001 20:12 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Ja inderdaad...om traffic de besparen stond T.net over heel wat verschillende accountjes verspreid
This too shall pass
Vooral als dan oude accountjes worden opgeschoond aan het begin van het nieuwe schooljaar...mooie kruisjes ipv picsOp zondag 02 september 2001 20:12 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Ja inderdaad...om traffic de besparen stond T.net over heel wat verschillende accountjes verspreid
Hmm, die goede oude tijd
Hoeveel tweakers van voor 1 januari 1999 komen hier nu nog regelmatig?
* Marc H H mag zich ook een beetje tot het meubilair van T.N/GoT rekenen
* Marc H H mag zich ook een beetje tot het meubilair van T.N/GoT rekenen
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
yep, ik ben ook nog van die tijd. al heeft het wel een tijdje geduurd voor ik op hier me zelf geregistreerd heb.
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
Verwijderd
Bekende Nederlander JuggernautOp zondag 02 september 2001 18:21 schreef Juggernaut het volgende:
Jaag jij niet zo achter 'bekende Nederlanders' aan alsjeblieft....
Een beetje?? Man, we hebben jou al op de balans staan als inventarisOp maandag 03 september 2001 02:28 schreef Marc H het volgende:
Hmm, die goede oude tijdHoeveel tweakers van voor 1 januari 1999 komen hier nu nog regelmatig?
* Daniel H mag zich ook een beetje tot het meubilair van T.N/GoT rekenen
Pagina: 1