Goede site voor advertenties

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboomy
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 07-05-2023
Besten,

wat is een goede site om reclame van te hosten?

Adsense is goed, denk ik, maar ik wil liever geen google product gebruiken,

Ik heb wat rond gezocht, op duckduck.go en google en:

Ik heb een klein siteje (in development) waar op dit moment ik alleen op kan inloggen,
handig om een setup te testen, echter:

- de eerste site "werkte niet", ik ben beginnen chatten op de chatbox van de site, die werkte enkel in firefox,
en toen ik later naar m'n site ging werd ik tig maal geredirect dus dat was al wat raar
- bij de tweede site kon ik enkel reclame maken voor volwassen onderwerpen, zeg maar
- bij de derde site werkte de scripts ook niet, maar toen ik naar de site ging opende er volledig scherm reclame (en was de site niet meer bruikbaar)

Allemaal handig natuurlijk als je je malafiede scriptjes eens wilt testen op naive beginners met reclame zoals ik, dus daarom dat ik het hier kom vragen, misschien heeft iemand hier ervaring mee?

Ondertussen ga ik sites enkel testen op een geïsoleerde site, want ik zou m'n site graag zelf willen gebruiken (de site die ik gemaakt heb is een knop op het spelende nummer van Spotify op een lijst te zetten wat handig is in de auto).

Iemand tips?

Alvast hartelijk bedankt!

S.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 09:07

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Bij een aanbieder die advertenties heeft die bij jouw site passen?
  • Hilltop
  • Adsense
  • Tradetracker
  • en vele andere...

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-chat
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
maar waarom wil je reclame op een site die ze zelf gebruikt, of wordt dit een soort nieuwe hippe web 1.99rc (bijna web 2.0) service...

als dat zo is zou ik eerder een <donate if you like us> button van paypall plaatsena en je gebruikers vooral NIET lastig vallen met adds.

A. je weet toch al dat men er niet naar kijkt,
B. redelijke kans dat de groep die intresse heeft in jouw dienst (meer dan spotify) ook interesse heeft in <meer dan addblock plus>

maar anders toch adsense - dan heb je na 10m bezoekers tenminste nog een zakcentje.