ASUS ProArt 4080?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Povich
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-06-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AvCqV3KVDhA9TOvUSuGHdvLkdvo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FqKpwuWyvQGCTlsfBeJtpD7C.png?f=user_large

Weet iemand of de Asus 4080 ProArt in Nederland uitkomt en wat we ervan mogen verwachten? Ik merk dat mijn SSUPD Meshilicious net iets te veel restricties heeft om "even" een 4080 erin te douwen. i kgeloof dat de MSI ventus net past zonder meteen op mods te vertrouwen.

Wat denken jullie?

source: https://edgeup.asus.com/2...x-4070-ti-graphics-cards/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:21

Cheezus

Luiaard

Povich schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:52:
[Afbeelding]

Weet iemand [] wat we ervan mogen verwachten?
Dat ie eruitziet zoals op de plaatjes en presteert zoals elke andere 4080 met een vergelijkbare koeler (3 fans, triple slot). Verwacht je zelf iets anders?
Geen idee of deze bij Nederlandse shops beschikbaar komt maar gezien de overige ProART producten wel gewoon beschikbaar zijn lijkt het me van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Povich
Het zaal een 2,5 slot zijn en zal echt heel erg klein zijn vergeleken met de meeste andere bakbeesten.
Ik hoop dat hij goeed presteert maar kan nog geen bewijs vinden van wanneer en voorhoeveel het verkocht gaat worden.

Ik ben misschien wat ongeduldig maar mijn GPU is na 7 jaar wel aardig gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Past een FE niet? Dat zijn erg compacte kaarten die goed gebouwd zijn.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Povich
Dat zou ook prima zijn, waar het dat ik geen idee heb hoe ik aan een FE kaart zou kunnen komen.

als jij een goede manier weet zonder de hoofdprijs te betalen zou ik mij zeker aangeraden houden ;)

Dat gezegd lijkt mij dit ook een mooie propositie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:57
Ziet eruit als een 4080.
Volgens mij erg vergelijkbaar met een Founders Edition.
Die laatste kan je gewoon bij nVidia kopen:
https://store.nvidia.com/...u=RTX%204080&category=GPU
voor EUR 1329.

Ik denk niet dat zo'n Asus ProArt 4080 goedkoper is dan een FE

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Povich
Heel erg bedankt!

Ik kijk wel even wat het wordt, ga pas tegen de zomer de knoop doorhakken vermoed ik (tenzij ik ineens opslag krijg ;) )

en fin! Ben alsnog nieuwsgierig of hij uitkomt in Nederland en/of het misschien een betere kaart is dan de FE, maar de FE schijnt met wat kleine mods perfect te werken met mijn case :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRDT
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-09 19:17
Povich schreef op maandag 8 mei 2023 @ 17:31:
Heel erg bedankt!

Ik kijk wel even wat het wordt, ga pas tegen de zomer de knoop doorhakken vermoed ik (tenzij ik ineens opslag krijg ;) )

en fin! Ben alsnog nieuwsgierig of hij uitkomt in Nederland en/of het misschien een betere kaart is dan de FE, maar de FE schijnt met wat kleine mods perfect te werken met mijn case :)
Hij komt sowieso naar Duitsland (hij staat in overzicht van distri, maar met voorraad 0), dus ik acht de kans groot dat 'ie ook in Nederland beschikbaar gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Een ProArt monitor snap ik: ∆E < 2, 100% sRGB, etc.
Een notebook snap ik ook, maar dan gaat het met name om het scherm met ∆E < 2, 100% sRGB, etc.
Maar een ProArt 4080 graphische kaart. :?

Ik heb 2x Asus ProArt monitoren en ben er blij mee, maar zijn wel aangesloten op een standaard graphische kaart en werken verder prima.
Dit is meer marketing van Asus, ik hoop niet dat ze duurder zijn dan een andere 4080 kaart.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Povich
Het gaat erom dat het een relatief kleine kaart is. 2.5 slot.
De FE is waarschijnlij kvergelijkbaar dus ik kijk even wat mijn beste optie is. Sandwich lay-out dus FE kan nadelig zijn voor temperaturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
Povich schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:55:
Het gaat erom dat het een relatief kleine kaart is. 2.5 slot.
De FE is waarschijnlij kvergelijkbaar dus ik kijk even wat mijn beste optie is. Sandwich lay-out dus FE kan nadelig zijn voor temperaturen.
Dit, plus hopelijk een bescheiden lengte. In mijn kast past helaas ook vrijwel geen enkele 4080/4090, alleen de FE modellen wel. Maar wacht nog op meer prijs dalingen (wishful thinking, I know).

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1