Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Cas 2 presteert iets beter dan Cas 2.5.
Maar als je 1 gb aan ram in je pc wil zetten maakt het niks uit of het Cas2 of Cas 2.5 is.
Probeer alleen om aan Cas 2 geheugen te komen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Verwijderd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ook dat is geen registered geheugen, dus een kleine kans dat dat goed gaat met 4x256MB...Op zondag 02 september 2001 13:45 schreef funkflex het volgende:
gewoon Mushkin Pc2400 kopen
Volgens mij snappen sommigen niet helemaal waar het hier over gaat.
dat supporte hij
kijk..bij mij hoeft et allemaal niet zo heel erg snel te gaan.. als ik maar geen virtueel geheugen meer gebruik.. virtueel geheugen =
ik vind al pentium 3 een vette verbetering dan mijn huidige celly 466 zo erg zal ik et dus niet vinden..mar ik ga ff kijken hiero..dan bestel ik gelijk ff
Ik heb mijn GA7-DXR alle 3 DIMM sloten gevuld met 256MB PC2100 twinmos CL2 DDR reepjes en loopt stabiel op w2k
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Ik heb ff voor je gekeken... Bij Crucial zou je deze moeten hebben:Op zondag 02 september 2001 14:49 schreef gitaarwerk het volgende:
aha.. nou ja... ik geloof niet dat je crucial geheugen bij gistron kan kopen,.. ik kijk wel ff.. nu zit ik voor 4x155 gulden..maar als et weinig scheelt...what de hell..koop ik lekker crucial reepjes
http://www.crucial.com/UK/store/PartSpecs.asp?imodule=CT3272Y265
Dat is 256MB PC2100 registered geheugen.
Prijs is 30,59 pond = Fl. 107,61 per module op dit moment. Daar komt nog 19% BTW en 10 pond verzendkosten (voor de hele zending) bij. Succes!
Wel verder lezen!Op zondag 02 september 2001 15:04 schreef gitaarwerk het volgende:
This motherboard only supports 4 banks of unbuffered DDR
Dit is wat er in de manual staat:
Four 184-pin DIMM slots support unbuffered PC1600/PC2100 DDR SDRAM modules
Supports two DIMMs of unbuffered DDR SDRAM for a maximum of 2GB
Supports four DIMMs of registered DDR SDRAM for a maximum of 4GB
ff bestellen dan maar.. es ff kijken..ik denk dat ik dan zon 6/700 kwijt ben!
(jeps 555,05
want om het helemaal bij crusial te kopen via de site vind ik ook niets..en als ik bij gistron bestel kan ik gelijk ecc erbij nemen..
[edit]
ow neej..twas sdram
[edit]
Ik heb er al zo'n 5 bestellingen gedaan. Het mooie ervan is, dat het binnen 2 dagen op je deurmat ligt... vanuit Engeland! Van mij hoor je dus enkel lof over ze
Persoonlijk bestel ik liever bij een gerenommeerd bedrijf als Crucial/Micron dan bij een Duits/Nederlands-rommelig-georganiseerd-bedrijfje als Gistron. Dat is pas eng!
whaha
nee bedankt.. tis goed dus
kan ik lekker rustig de kg7 kopuh met 1 gig ram
Je commentaar op Gistron komt niet echt overeen met de Shop survey. Sterker nog; ze zitten op +/- een 8!! Misschien heb jezelf slechte ervaringen met Gistron, maar dat lijkt me niet een reden om iemand anders af te raden om bij Gistron te bestellen. Denk dat er van elke winkel wel mensen te zijn die klachten hebben.
BTW: Je moet wel een zware server willen gaan draaien of gaan fotoshoppen/videobewerkingen om gebruik te maken van de 1 Gig, want anders wordt je systeem er alleen maar langzamer van. Kan je beter 512 nemen.
no flame intend!
Ik raad hem niet af om bij Gistron te bestellen - een bedrijf waar ik inderdaad gemengde gevoelens over heb - ik raad hem aan om bij Crucial te bestellen. Dat is iets anders.Op zondag 02 september 2001 23:26 schreef Libido het volgende:
AVL
Je commentaar op Gistron komt niet echt overeen met de Shop survey. Sterker nog; ze zitten op +/- een 8!! Misschien heb jezelf slechte ervaringen met Gistron, maar dat lijkt me niet een reden om iemand anders af te raden om bij Gistron te bestellen. Denk dat er van elke winkel wel mensen te zijn die klachten hebben.
ehh..zag ik nou net op de abit site dat de kg7 8 ide's ondersteund?? zo ja : VET
zo niet.. ehm..minder vet
1 Gig DDR geheugen klinkt inderdaad wel stoer!!
Ik koop over een maand een vergelijkbaar systeem (mits er geen grote veranderingen plaatsvinden in tweaker-land), maar dan met 512 DDR en 2 x 40 Gig in RAID (leek me iets nuttiger dan 512 extra geheugen).
Onder W2K wordt je systeem er nooit langzamer van. Ik merk er in ieder geval niets van, integendeel. W2K kan met de juiste registrytweaks een hele hoop cachen (tot 960MB max, afhankelijk van totaal fysiek ram aanwezig) en daardoor hoor je je disken een stuk minder vaakOp zondag 02 september 2001 23:26 schreef Libido het volgende:
BTW: Je moet wel een zware server willen gaan draaien of gaan fotoshoppen/videobewerkingen om gebruik te maken van de 1 Gig, want anders wordt je systeem er alleen maar langzamer van. Kan je beter 512 nemen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
photoshop werk ik met bestanden van 500 mb
3dmax = textures van 16/32mb
krijg je tenminste kwaliteit
en dan photoshop bestanden opslaan als lage resolutie met 30% kwaliteit
jesuz man.... wat lul je nou,..Op maandag 03 september 2001 20:27 schreef Lord_Nygard het volgende:
't is DDR en geen DDR ram...
wat heb et voor zin om zulke onzinnige posts neer te zetten.. niet rot bedoelt..maar daar heeft niemand wat aan
Verwijderd
btw ik heb genoeg nuttige posts gedaan.
Niet overdrijven. je ben pas 1 dag geregistreerd...Op maandag 03 september 2001 20:58 schreef Lord_Nygard het volgende:
Is wel nuttig, want dan maak je die fout niet weer...
btw ik heb genoeg nuttige posts gedaan.
DDR-SDRam Double Data Rate-Synchronous Dynamic Random Acces Memory
Alleen DDR kan niet. Als je logisch nadenk.
Double Data Rate.. double date rate wat?? DDR SDRam is het dus.
bedoel.. wat heb je eraan.. fijn dat ik et weet.. ennu?
ik gaat er neit dood