Hoi!
Gisteren heeft mijn moederbord het spijtig genoeg begeven. Ik ben niet zo'n fan van half een PC te vernieuwen, dus heb gekozen om volledig nieuwe build te maken en de werkende onderdelen van mijn huidige pc te verkopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, momenteel heb ik een 2K Ultrawide 144Hz scherm.
Upgraden naar 4K zit er wel in als ik eens zin heb, maar mijn vorige build kon nieuwe games zelfs geen 60 fps meer halen.
Heb ook een VR set die ik meer regelmatig boven zou moeten halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een maximum budget. Wil gewoon een goed werkend, toekomst gericht systeem zonder te veel toeters en bellen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behalve mijn randapparatuur dus niets, zie inleiding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI ben ik eigenlijk niet zo'n fan van. Hun software voor drivers te updaten is echt zo slecht en voor mij onbegrijpbaar dat men zo'n software kan releasen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen wensen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies of mijn configuratie goed is uiteraard. Over voeding en moederbord twijfel ik wat, misschien kan ik hier goedkoper gaan? Het systeem mag in principe een beetje overkill zijn, heb wel graag de best-best buy van het moment
Gisteren heeft mijn moederbord het spijtig genoeg begeven. Ik ben niet zo'n fan van half een PC te vernieuwen, dus heb gekozen om volledig nieuwe build te maken en de werkende onderdelen van mijn huidige pc te verkopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, momenteel heb ik een 2K Ultrawide 144Hz scherm.
Upgraden naar 4K zit er wel in als ik eens zin heb, maar mijn vorige build kon nieuwe games zelfs geen 60 fps meer halen.
Heb ook een VR set die ik meer regelmatig boven zou moeten halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een maximum budget. Wil gewoon een goed werkend, toekomst gericht systeem zonder te veel toeters en bellen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behalve mijn randapparatuur dus niets, zie inleiding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI ben ik eigenlijk niet zo'n fan van. Hun software voor drivers te updaten is echt zo slecht en voor mij onbegrijpbaar dat men zo'n software kan releasen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen wensen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies of mijn configuratie goed is uiteraard. Over voeding en moederbord twijfel ik wat, misschien kan ik hier goedkoper gaan? Het systeem mag in principe een beetje overkill zijn, heb wel graag de best-best buy van het moment
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI | € 324,95 | € 324,95 |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 24GB GDDR6X | € 1.819,- | € 1.819,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H7 Flow Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2D6000Z36 | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM1000x SHIFT ATX3.0 | € 184,90 | € 184,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 139,90 | € 139,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.156,65 | ||