Zeker! categorie: Sim-only abonnementen (Pricewatch > Tablets en telefoons > Sim-only abonnementen).Olaf van der Spek schreef op maandag 8 mei 2023 @ 19:09:
@jelle. Thx! Kun je eigenlijk ook abonnementen zonder toestel (sim only dus) vergelijken?
Info en filter voor buitenbundel kosten / policy zou ook handig zijn.
Even als netwerk info.
/f/image/i4s62vb5HTelTOBJXuGQ2ufV.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Olaf van der Spek op 08-05-2023 19:30 ]
Ik neem deze over van @jelle.. In de eerste plaats dank voor het melden.
Met betrekking tot de melding van Ben: Het lukt de aanbieder van de abovergelijker niet om dit op hele korte termijn op te lossen, we hebben aanbieder Ben tijdelijk uit de feed verwijderd.
Over de melding van Lebara: Deze wordt nu weer in de resultaten getoond, alleen kloppen de prijzen van de pop-up ook niet. We kijken of dit op korte termijn op te lossen is, anders zullen we ook Lebara tijdelijk deactiveren.
Ik houd je op de hoogte!
Marco van Veen schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 08:29:
Ook de aanbieder Lebara is op dit moment uit de feed verwijderd. Als beide weer zichtbaar zijn laat ik het weten.
/f/image/iVUPciDaYv4OUCy47pMFVsuw.png?f=fotoalbum_large)
Is ergens zichtbaar welke shops wel en niet meegenomen worden?
En waarom zijn hier maar twee resultaten?
/f/image/GJaI7jtN1yIpmJCNriJTFmkO.png?f=fotoalbum_large)
Hoi Glenn,Glaanie schreef op maandag 11 september 2023 @ 15:55:
@Olaf van der Spek Heb je nog steeds problemen?
Ik heb geen problemen.
Of de abovergelijker ook geen problemen heeft weet ik niet, ik gebruik hem niet dagelijks.
Is dit ergens zichtbaar?Is ergens zichtbaar welke shops wel en niet meegenomen worden?
/f/image/GJaI7jtN1yIpmJCNriJTFmkO.png?f=fotoalbum_large)
En waarom zijn hier maar twee resultaten?
[ Voor 11% gewijzigd door Olaf van der Spek op 12-09-2023 19:05 ]
Marco is met vakantie, dus waarschijnlijk hoor je volgende week meer
De providers die we in onze berekening meenemen zie je aan de linkerkant, op dit moment zie je weer 12 aanbiedingen met de standaard filters.
Zoals al aangegeven werken we met een externe partner die onze mobiele proposities verzorgd, deze ondersteund helaas niet alle providers. We zijn op zoek naar mogelijkheden om dit verder te verbeteren. Dit is helaas niet iets wat we op de korte termijn kunnen oplossen.
Hopelijk kan je met deze antwoorden uit de voeten, anders laat het gerust nog weten!
[ Voor 3% gewijzigd door Marco van Veen op 01-11-2023 13:06 ]
Als ik twee of meer providers aanklik, krijg ik ineens maar een resultaat per provider..Marco van Veen schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:04:
Hopelijk kan je met deze antwoorden uit de voeten, anders laat het gerust nog weten!
Info en filter voor buitenbundel kosten / policy zou ook handig zijn.
Even als netwerk info.
/f/image/vuDXscV6nLoB6V7zun8dbz6y.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Olaf van der Spek op 14-02-2024 14:14 ]