Vraag

• mrbert
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-11 13:38
ik heb al eej jaar of 2 een DHI-NVR4208-8P-4KS2 NVR met 4 Dahua cams draaien
Nu kreeg ik een reolink deurbel welke onvif ondersteum/
Ik kon deze aanmelden aan mijn NVR en zak idd 5 capera's incl deurbel.
Alleen blijkt dat mijn DAhua NVR aardig in de stress schiet als ik de reolink via onvif aan meld.
Als ik opnieuw met de browser inlog zijn alle camera's weg en soms zie ik dan enen een korte popup met een configuratie file error.
Ook al geprobeerd om de nieuwse firmware van de dahua site maar dat maakt geen verschil.
Op het aangesloten scherm zie ik overigens wel de 4 camera's staan Dus die worden wel foed herkend in het systeem.
Het gaat dus om de web interface settings die corrupt raken. Iemand anders daar al ervaring mee?

Nog geen idee hoe dat te fixen:S Gisteren moest ik een factory reset doen op de NVR en alles herconfigureren. Niet iets wat ik 5 keer wil doen op een dag:S

mrbert

Alle reacties

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:10
Ik zou weer even een tijdje draaien zonder de Reolink erop.
En dan kijken of het probleem opnieuw optreed.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• mrbert
Zonder de reolink draait het al weer een paar dagen zonder de reolink en dat werk gewoon net als het al die tijd deed. Het ging echt mis toen ik de reolink met onvif toevoegde.

Durf het nu even niet weer te doen want moet toch steeds een boop opnieuw instellen om alle meldingen enzo weer goed te krijgen.

[ Voor 27% gewijzigd door mrbert op 07-05-2023 14:33 ]

mrbert

• mrbert
Ik denk dat ik het heb gevonden.
TIjdens toevoegen van de camera heeft de VNR het password van de bell veranderd naar dat van de NVR
Bij de volgende sessie was dat van de reolink ineens fout en kreegik een config error.

Nu heb het mogmaal aangemeld met het WW van de NVR en nu lijkt het wel goed te gaan ( iig al een dag)

mrbert