Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Laat ik het in ieder geval bij de devvers neergooien:
Schop een modje => Mooie features
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Het zou natuurlijk altijd een keuze in een profiel kunnen zijn. Ik doe niets met V&A.Dirk schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 20:23:
Nee, daar zijn geen mogelijkheden voor. Als ik ven snel kijk naar de titels van de berichten zijn het op zich ook normale vragen, die echter, met een beetje inzet, gewoon op het forum gesteld horen te worden. Daar valt weinig tegen te doen behalve inderdaad de berichten van nieuwe gebruikers automatisch weigeren, wat bijvoorbeeld een probleem zou opleveren in V&A.
Verder ben ik geen persoonlijke helpdesk, dus ik zie het als spam.
[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 05-05-2023 20:36 ]
Wat dat betreft is het melden m.i. ook goed - als de betreffende users overlast veroorzaken kunnen we ze aanspreken.Dirk schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 20:23:
Nee, daar zijn geen mogelijkheden voor. Als ik ven snel kijk naar de titels van de berichten zijn het op zich ook normale vragen, die echter, met een beetje inzet, gewoon op het forum gesteld horen te worden.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Het melden van dit soort zaken voor nieuwe accounts is als dweilen met de kraan open. Je blijft aanspreken omdat degenen met dit soort accounts niet op T.net blijven.F_J_K schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 20:44:
[...]
Wat dat betreft is het melden m.i. ook goed - als de betreffende users overlast veroorzaken kunnen we ze aanspreken.
Graag zie ik een optie om persoonlijke berichten van nieuwe accounts te blokkeren.
[ Voor 9% gewijzigd door The Zep Man op 06-05-2023 08:13 ]