Ik ben op zoek naar de juiste oplossing om niet telkens bij het wisselen van provider, het wifi voor al mijn apparaten opnieuw te moeten koppelen.
Randvoorwaarden:
- grote range in relatief grote woning.
- budget tot ca 400 euro
- kunnen switchen tussen Ziggo en DeltaFiber netwerk
Ik gebruik nu de modem router ineen, geleverd bij het Caiway glasvezel abonnement. Ik ben een leek op IT gebied, maar het liefst zou ik hiervan het wifi uitzetten, een eigen router bekabeld aansluiten op de Caiway modem router en dan de eigen router voor het wifi in huis gebruiken. Is dit mogelijk en valt die dan door het simpelweg los en aankoppelen over te zetten bij een nieuw abonnement bij een andere provider? Of valt een andere optie aan te raden?
Bij voorbaat dank!
...
...
Randvoorwaarden:
- grote range in relatief grote woning.
- budget tot ca 400 euro
- kunnen switchen tussen Ziggo en DeltaFiber netwerk
Ik gebruik nu de modem router ineen, geleverd bij het Caiway glasvezel abonnement. Ik ben een leek op IT gebied, maar het liefst zou ik hiervan het wifi uitzetten, een eigen router bekabeld aansluiten op de Caiway modem router en dan de eigen router voor het wifi in huis gebruiken. Is dit mogelijk en valt die dan door het simpelweg los en aankoppelen over te zetten bij een nieuw abonnement bij een andere provider? Of valt een andere optie aan te raden?
Bij voorbaat dank!
...
...
[ Voor 8% gewijzigd door bn12 op 05-05-2023 20:18 ]