Op zondag 02 september 2001 18:39 schreef laupro het volgende:
He dweil, is het slim om even een lijst te maken? (van diegene die hem willen hebben)
En dan lootjes trekken (en over de uitslag kan niet worden gekorrespondeerd (ofzo)), anders krijg je dat er mensen misschien boos worden...
Huh ? Boos ? Hoe kan dat nou ? Als ik die server vanmorgen niet even onder handen had genomen, had geen enkele poster kans op mijn fan.
Over de uitslag kan uiteraard niet worden gecorrespondeerd, en bij deze dus even een lijstje (chronologisch)
- R4C00N_SL4Y3R (heeft al erg veel mazzel als ie van zijn pa een radiator kreeg.)
- jadjong (Heeft dit echt nodig om zijn Duron op 1150 MHz te krijgen, en een boze moeder wil natuurlijk niemand, toch?)
- blinkymichiel (die hovercraft gaat in elk geval niet lukken met deze fan, want hij is natuurlijk VEEL te zwaar om ook maar iets opgetilt te krijgen)
- Chakotay (Wilt deze fan dubbel zo hard hebben, omdat hij nu een aan de zijkant wilt, en later voor op de radiator van een watercooled TB)
- Schum1 (Videokaart schreeuwt om extra koelingskracht)
- Hielkej (Wilt em ook wel)
- scorpionv (Heeft al een waterkoelings systeem, maar een grote fan is natuurlijk een goede completering)
- Evil_ivanhoe (houdt meer van een goede fan als van zijn vriendin, en is al flink bezig zijn TB op te klokken. Met deze fan krijg je hem op... ??)
- Penaa (ik herken mezelf hierin, ik ben ook ooit eens begonnen als budget-tweaker. Hij is toch wel verplicht een serieus snelle PC neer te zetten voor zijn broertjes en ouders, en daar hoort gewoon een goede fan bij, toch?)
- augustus (een 12 CM fan op een 18 CM radiator staat echt niet, hier moet iets aan gedaan worden)
- ikbenveldmuis (alweer zo iemand die hovercraft praktijken wil gaan uitvoeren?)
- Rene59 (Rene, het feit dat je een radiator wilt gaan koelen maakt je al tot een die-hard tweaker)
- Joboskrillo (voor extreme processorkracht hoort natuurlijk extreme koeling..)
- thedolf (wilt dat iedereen kan zien dat zijn PC gekoelt wordt met een FAN, en zo hoort dat ook !)